Ik wilde mij BF2 weer eens installeren, doe mijn dvd erin. Menu start op [Installatie voorbereiden]. Als ie daar mee klaar is, filkkert het beeld weg en houd ie dr mee op...
Keb al mijn drivers al geupdate... ook de drivers van de dvd van BF2 geprobeerd.. geen effect. Op andere pc doet ie het wel... weet iemand het?
18 juni 2006 19:39
leviathan
het ligt iig niet aan je drivers, want die zijn nog niet nodig bij het installeren, ben je laatst nog van OS veranderd? Waarschijnlijk pakt ie de installatiebestanden niet, heb ik ook met sommige applicaties, anders moet je eens naar een fix zoeken op internet of naar een omgebouwd .msi bestand.
18 juni 2006 20:43
keitaro
Just instal COD2 :p
18 juni 2006 20:49
leviathan
luister maar niet naar die fanboy...
18 juni 2006 20:53
christiaan
hm.. msi bestanden? Wat moet ik doen?
18 juni 2006 21:07
leviathan
bij je DVD in de installatie map kijken, en even oplezen wat er allemaal in staat.
18 juni 2006 21:21
christiaan
ja maar hij doet het op een andere pc wel.. dus er mist niks..
18 juni 2006 21:23
sfx
ik ben degene met het probleem enne het lukt met egt niet. kan je me uitleggen wat ik precies moet doen ^^ want ik wil egt graag BF2 spelen
18 juni 2006 21:36
leviathan
christiaan zei op: - [quote]ja maar hij doet het op een andere pc wel.. dus er mist niks..[/quote]daarom vroeg ik ook naar het Operating System, omdat sommigen een omgebouwde versie van de installatiebestanden nodig hebben.
18 juni 2006 22:22
sfx
Leviathan kan je mij een mail sturen met alle informatie die ik moet doen plz !! jarigangsters@hotmail.com
en ik heb niet van OS veranderd maar e-mail alle dingen met detials plz !!! ik beloon je wel ^^