Voor alle duidelijkheid, ik moest van sfx de vraag hier stellen zodat hij geen acount hoeft te maken, dus :P. Vanaf nu verder met sfx
19 juni 2006 08:21
leviathan
zo erg is het toch niet om een account te maken, wij zijn helemaal niet eng hoor ;)
En je kunt het beste hier zoveel mogelijk details plaatsen, dat andere mensen misschien ook een oplossing kunnen zien.
19 juni 2006 09:25
sfx
leviathan kan je plz mailen naar mij ?? check bovenstaande post want ik wil egt een oplossing want me moeder heeft alle uitbrediginge gekocht voor BF2 dus is wel lullig als ik niks aan me verjaardagskado heb ^^ dus plz mail ff
19 juni 2006 15:52
gerjan
heb je offici?le versie van BF2??
19 juni 2006 16:22
christiaan
Ja, dat heeft ie
19 juni 2006 16:31
leviathan
waarom mailen, dit forum is er om elkaar te helpen, en dat gaat veel makkelijker zo, en verder heb ik ook niet echt meteen een oplossing voor je klaarliggen als we nog niet echt de oorzaak te pakken hebben.
Je hebt toch wel de goede systeemeisen ?
FF op rijtje:
[u]CD is niet kapot
Drivers ge-update
Spel drivers ge-update[/u]
Dus ff mijn vraag: Is die andere pc krachtiger?
19 juni 2006 21:14
christiaan
Alle drivers geupdate, dacht eerst ook dat het daar aan kon liggen. Nee, die pc is neit krachtiger want het heeft een tijdje nog gedraaid, wilde hem nu gewoon weer installen
19 juni 2006 21:19
leviathan
lol ali, wat heb je weer een hoop overbodige onzin zeg :p het kan iig niet aan de updates van het spel liggen want het spel is nog niet eens geinstalleerd, en die andere zijn ook al onderwerp van gesprek geweest. er moet iets zijn waardoor de installatie afgebroken word, meestal kan dat gebeuren als er niet aan de systeemeisen voldaan word (HDD ruimte?) en in dit geval word de installatie zonder bericht afgekapt.
19 juni 2006 23:04
christiaan
Er wordt geen berciht gegeven iig. Maar er is nog genoeg schijfruimte ;/