Ok?, alweer een topic van mij, over me videokaart, aangezien die andere gesloten is(?)
Gister heb ik staan de mailen met MSI, zij raadde mij aan, om geen MCE te gebruiken. Omdat dat waarschijnlijk de reden was dat ie naar 10minutjes ophield met een spelletje. Zo gezegd zo gedaan. Geformatteerd en Win XP Pro erop gegooid. Alle drivers geinstallerd(via 4-1, mobo, HP(printer), geluid, ectt)
Ik heb ook weer NFSMW erop gezet. Alleen nu kom ik niet eens meer bij het hoofdmenu! Ik klik m'n profiel aan, en hij gaat weer naar het bureaublad. Ik heb de dingen van ATI (nieuwe en oude drivers) en omega drivers geprobeerd...
Iemand een oplossing?
BVD
27 mei 2006 12:47
easyboarder
Geen fout meldingen??? Kijk anders eens onder apparaatbeheer of er een foutje is met je videokaart ofzo. Hat is wel een oldtimer opzich, als je vergelijkt met de kaarten van tegenwoordig..
27 mei 2006 12:54
roy92
Geen foutmelding, ook niks bij apperaatbeheer. Maar bij Media Center die ie tenminste nog iets8-), beetje vreemd!
27 mei 2006 13:41
blueboxe
misschien ligt het aan het spel? dat ie niet goed geinstalleerd kan worden?
als ie illegaal is heb je ook nog wel eens problemen
27 mei 2006 15:36
roy92
Hij is idd wel illegaal, maar toen ik me oude HD had, toen deed ie het wel goed, bedenk ik me net..:$..:s
Maar bijv. MOH heb ik een warbox(legaal!) en die doet het ook niet goed.
Maar hoe zou het dan aan de HD kunnen liggen? Ik denk eerder dat het een probleem met mijn videokaart is.
En welke word mij anders aangeraden? 9600pro ofzo?
Die werd mij iig op techzine.nl aangeraden.
27 mei 2006 16:33
blueboxe
kan iemand mij ff uitleggen wat een HD is?
mss moet je eerst ff een andere videokaart proberen, maar als ie het met andere spellen wel doet dan ligt het denk ik tog aan het spel..
27 mei 2006 17:12
roy92
HD=Hard Disk
27 mei 2006 17:14
blueboxe
roy92 zei op: - [quote]HD=Hard Disk[/quote]
ok
maar heeft het spel het eerst wel goed gedaan?
27 mei 2006 17:25
blacksorcerer
Inderdaad als je even een videokaart van een andere pc gebruikt, weet je iig of het aan je videokaart ligt.
27 mei 2006 17:25
roy92
De enigste videokaart die ik hier heb liggen is er eentje van 32mb, en daar kan ik NFSMW niet mee opstarten(is op dit moment enigste spel wat ik hier heb liggen, aangezien ik MOH net heb uitgeleend;))..
Maar ik heb zo'n vermoeden sinds ik die nieuwe HD erin heb(WD 160GB) dat ie warmer is geworden.
Zou het dan kunnen, dat de videokaart ook warmer word en het dan niet aankan? Als ik een game profile aanmaak met ATI tools, dan zie je hoeveel procent ie gebruikt en elke keer is dat boven de 90. En als ik dan op mijn profiel druk dan is het 101....