dan moet je ff temperatuur meten en als ie te heet is andere koeling ofso dat je hd te warm word
28 mei 2006 12:57
gerjan
je mag mijn 9800 pro anders wel kopen. kwil tich een nieuwe kopen
29 mei 2006 14:46
roy92
Ik heb rondgevraagt op andere fora, en ik heb begrpen dat 9600xt het maximale is wat ik erin kan doen. Omdat de processor anders m'n botleneck is;)..maar hoeveel vraag je er anders voor?>
29 mei 2006 15:20
gerjan
zoveel mogelijk natuurlijk, tis nog een goede kaart niet overgeclockt geweest. nog geen jaar oud ik denk iets van ?70:)
29 mei 2006 15:45
henniemix
Ja het ligt zeker aan je videokaart. Ik heb die namelijk ook gehad en die gaf altijd problemen bij het spelen van games
29 mei 2006 22:56
stefanbeljaars
heb je de drivers van MSI zelf ook gebruikt. Soms zit daar net wat in dat je nodig hebt. En dat na het updaten er gewoon op blijft.
p.s. Het is niet HD (High Definition) maar HDD (Hard Disk Drive)
Ok?, eindelijk opgelost! Ik was voordat ik naar school ging nog ff aan het zoeken voor de fout, en heb hem eindelijk gevonden! In de bios stond videokaart-type (ofzoiets:p) op PCI ingesteld. Maar ik heb een AGP videokaart! Dus die heb ik op AGP gezet, en nou doet ie het perfect! Maar ik denk dat ie mijn TV poort als 1e herkent. En die herkent de PC als een PCI kaart. Dus ik denk dat daar de fout zat.