Heb legale cd van Battlefield ik instaleer het spel geen probleem, start pc opnieuw op, dan drukk op play, kkrijg dan het voorfilpmje te zien en als dit gedaan is niets meer, men beeld verspringt van precies dat scherm uit staat naar een donkergrijs maar daar zie je nix op, dan verspringt hij naar buraeublad en zegt dat er problemen zijn met scherm en dat hij alles trug moet instellen. Heb dan gezien dat je drivers kan instalere voor nvidia kaart maar heb een Sapphure radeon 9200se atlantis 128mb. kan ik dit spel dan niet spelen met een ati kaart ofzo??:s
21 februari 2006 18:13
leviathan
dit probleem ligt aan te hoge instellingen. je kaart updaten zou kunnen helpen, maar zeer waarschijnlijk moet je even je bureaublad instellingen en frequentie wat lager zetten en dan pas het spel opstarten.
21 februari 2006 18:43
goof
frequentie lager zetten helpt niet
dit krijg ik als foutmelding:
VPU recover heeft grafische versneller opnieuw ingesteld omdat deze niet meer reageert op de opdrachten van beeldschermstuurprogramma
k'ben al eens gaan kijke op site van ati bij drivers maar geraak er niet aan uit, kun je mss ff elpe?
21 februari 2006 19:20
stefanbeljaars
A neee. Dat werk schijnbaar voor geen meter dat VPU recover. En ik heb ook eens rond gekeken op Ati. Al schiet je me dood ik heb geen flauw idee hoe je de juiste drivers moet downloaden daar.
21 februari 2006 19:26
Ik vrees dat ik slecht nieuws voor je heb. Ik denk dat Battlefield 2 jouw grafische kaart gewoon niet ondersteund. zie hier http://www.totalbf2.com/game/requirements/ . (scroll een beetje naar beneden en dan moet je kijken naar 'video cards')
21 februari 2006 19:48
goof
dan klopt het niet echt wat er op die site staat, ik kan kan het namelijk wel spelen heb alleen catalyst control center moeten instalere en heb nu gn probleme meer
bedankt voor de hulp
21 februari 2006 19:57
gerjan
VPU recover moet je uit zetten dat is zo;n k*t programma waar je niks aan hebt alleen last!!!!
Die zijn niet altijd beter hoor jeroen, de omega van de Nvidia (6 serie) loopt maar liefst 6 updates achter, omdat iemand het in eigen tijd doet, en aangezien de updates bij nvidia wel belangrijk zijn (de svideo en sli zijn nog steeds rond de bete periode) zijn de omega niet zo geweldig...