Die zijn niet altijd beter hoor jeroen, de omega van de Nvidia (6 serie) loopt maar liefst 6 updates achter, omdat iemand het in eigen tijd doet, en aangezien de updates bij nvidia wel belangrijk zijn (de svideo en sli zijn nog steeds rond de bete periode) zijn de omega niet zo geweldig...[/quote]
ik heb het ook over de Radeon versies
22 februari 2006 21:02
keitaro
ik zei ook als voorbeeld nvidia, ATI is het zelfde, alleen gebruiken die quatro.
22 februari 2006 22:40
jeroentjeh
de omega drivers voor ati zijn anders wel uptodate.
Radeon Omega Drivers 3.8.221 (Catalyst 6.2) is de nieuwste.
23 februari 2006 08:54
leviathan
dat komt omdat die gast die ze maakt zelf een ATI kaart heeft een daar dus de hoogste prioriteit aan geeft.
23 februari 2006 17:37
stefanbeljaars
Wel stom dat hij 6 maanden geleden gestopt is (hij zegtd at hij niet gestopt is maar dat het op pauze staat) want het waren wel de snelste drivers die je kon krijgen.
23 februari 2006 19:46
keitaro
Ik hou het hoe dan ook met de originele, altijd de snelte uitgave van het originele merk zelf, en aangezien ik op school veel werk met SLI systemen (leuk joh helpdesk onderhouden voor (gamers)scholieren) en thuis veel met mijn kaart uitvogel en met svideo vaak klooi hou ik het toch bij de originele gewoon...
23 februari 2006 20:48
jeroentjeh
stel je hebt een asus radeon 9xxx gebruik je dan de orginele drivers van asus?? of van ati?
23 februari 2006 21:37
leviathan
van ATI, de drivers van ASUS lopen minder stabiel.
23 februari 2006 21:41
keitaro
Als je een ati hebt natuurlijk ATI, ik heb een XFX nvdia geforce 6600 GT pci-e, ik gebruik nvidia drivers, niet van xfx (geen idee af die drivers hebben zelfs :p)