deadlock zei op: 25/12/2005 - 09:55[quote]ik heb zon programaatje,,, 3d mark,,, verbetert alles,,[/quote]
3D mark verbeterd helemaal niets hoor ;) er staat niet voor niets bij "gamers benchmark". Dat wil zeggen dat het je systeem test om te weten wat hij kwa games aan kan.
BTW:
Ik had eerst ook problemen bij XIII, dit is volgens mij eens pel dat minimaal een 32 MB videokaartje nodig heeft, redelijk oud dus. Jij zegt dat je de nieuwste drivers hebt, misschien is dat JUIST het probleem... Als het niet werkt met de aller nieuwste, probeer dan iets oudere drivers. In het geval je de spellen gekocht hebt, kun je er over gaan klagen bij de fabrikant.
25 december 2005 11:51
leviathan
let er wel op dat je een nieuwe driver niet kunt overschrijven met een oude driver en dus eerst de oude moet uninstallen.. en wat easyboarder zei over het oude spel, hij heeft het zelfde probleem met nieuwere spellen. en tot nu toe heb ik maar bij 1 spel gehad dat een oudere driver beter werkte, en dat was bij een n64 rom.
25 december 2005 13:42
matthijs3146
kijk is het waren dus tog geen goede updates zo als gezegtbedankt ik kan nu alles spelen behalve GTA SA op hoog nivo maar dat went wel :P bedankt voor de reacties
( ik had altijd gewoon gedacht dat die wizard update gewoon altijd goede updates leverde)
25 december 2005 22:21
leviathan
graag gedaan ;)
en houd het regelmatig in de gaten, want nvidia komt meestal maandelijks met een update.
25 december 2005 23:31
d3nnis89
Dat je geen beeld hebt, of slecht beeld hebt kan idd aan een aantal dingen liggen.
Zelf had ik er laatst last dat gta san andreas heel slecht beeldkwaliteit had en ook bijna geen geluid had.
wat kun je proberen?
1. kijk of je de juiste driver hebt gedownload voor je videokaart(of update hem)
2. Begin niet gelijk met de maximale instellingen voor je pc game
3. Geen geluid?
- Ga naar Start ->; Uitvoeren
- Typ dxdiag in en druk op enter
- Ga naar het tabblad Geluid
- Zet bij de DirectX Features de Hardware Sound Acceleration Level op: Basic acceleration
- Exit en spelen maar! Het geluids probleem zou nu opgelost moeten zijn.
4. Slecht beeld?
Download Net Framework van de microsoft site
Bij gta san andreas moet je dan nog wel even na het instaleren van Net Framework het bestandje gta_sa.set verwijderen. Die kun je vinden in
C:Documents and Settings/Je gebruikersnaam/My Documents/GTA San Andreas User Files/gta_sa.set
Suc 6 ;)
26 december 2005 11:33
leviathan
d3nnis89 zei op: 26/12/2005 - 11:33[quote]
bijna geen geluid[/quote]Known Issue. http://nomorehotcoffee.com na het patchen was het minder, maar had ik nogsteeds de soundbug...
26 december 2005 13:13
matthijs3146
was het maar zo'n feest dat het goed was het is gewoon weer net zo erg terug gekomen na die update was het heel even goed maar nadat mijn pc opnieuwe was op gestart was het weer gewoon terug,
26 december 2005 14:06
d3nnis89
met welk spel?
heb je dat ook als je op internet zit?(met plaatjes/filmpjes enzo)
Ligt het niet aan de instellingen van je videokaart?
Dat je het te hoog hebt ingesteld...
probeer eens de instellingen in windows te veranderd in: 1024 x 768, 60 HZ, 32 Bits
26 december 2005 14:12
matthijs3146
ik heb het alleen tijdens spellen en de config is al zo alleen het is 70 HZ
26 december 2005 15:06
easyboarder
matthijs3146 zei op: 25/12/2005 - 22:21[quote]kijk is het waren dus tog geen goede updates zo als gezegtbedankt ik kan nu alles spelen behalve GTA SA op hoog nivo maar dat went wel :P bedankt voor de reacties
( ik had altijd gewoon gedacht dat die wizard update gewoon altijd goede updates leverde)[/quote]
Dan is het grootetse probleem opgelost denk ikGTA SA is redelijk moeilijk op high te spelen. Benchmarks met kaarten als de X800 van ATI behalen iets van 50 FPS bij deze game. Het komt gewoon omdat het een absurd groot spel is met heeeeele grote levels. dus als je hem op medium kunt spele is het goed.