ja maar er is ook weer een post bij gekomen daar tussen het is gewoon weer trug gekomen bij de sims twee zie je het maar afen toe als zon vlak door het beeld gaat maar dat is dan weg te werken door de camera anders te positioneren
26 december 2005 15:15
leviathan
easyboarder zei op: 26/12/2005 - 15:12[quote]matthijs3146 zei op: 25/12/2005 - 22:21[quote]kijk is het waren dus tog geen goede updates zo als gezegtbedankt ik kan nu alles spelen behalve GTA SA op hoog nivo maar dat went wel :P bedankt voor de reacties
( ik had altijd gewoon gedacht dat die wizard update gewoon altijd goede updates leverde)[/quote]
Dan is het grootetse probleem opgelost denk ikGTA SA is redelijk moeilijk op high te spelen. Benchmarks met kaarten als de X800 van ATI behalen iets van 50 FPS bij deze game. Het komt gewoon omdat het een absurd groot spel is met heeeeele grote levels. dus als je hem op medium kunt spele is het goed.[/quote]
De videosettings hebben weinig met de grootte van het spel te maken, alleen maar met de draw distance. en dan nog is het echt een gigantisch popup spel.
en met mijn 5700 kon ik het spel met gemak op medium draaien en met een omegadriver bijna op high. Zo zwaar vind ik het spel niet echt.
26 december 2005 15:54
d3nnis89
Ik heb een Nvidia Geforce 6600 256 MB, ik speel het spel met gemak op maximale settings nadat ik Net Framework had geinstalleerd;)
Het Spel F.E.A.R. daarintegen kan ik niet op maximale settings spelen. Maar dat spel is ook ongelofelijk groot en mooi
26 december 2005 16:00
leviathan
goed dat je me er aan herinnerde, die moet ik nog steeds een keer uittesten.