En de spel instellingen lijken me niet erg waarschijnlijk dat het daar aan ligt.. Natuurlijk wel als je een slechte videokaart hebt, maar zo slecht is een 6600 GT niet. Goed genoeg voor GTA SA in elk geval. (GTA SA is het zwaarste spel uit zijn lijstje hierbove dus..)
dit is die screen shot dan moet je letten op de missende stukjes op de RPG en het grote vlak dat door het beeld een gaat dit is nu met al mijn spellen zo
ook met BF 1942
24 december 2005 15:34
keitaro
Heel raar, ik heb ook de 6600GT, die kan alles op hoog aan wat ik speel. BF2 ook, alleen anti aliasering uit :P en light weet ik veles op medium. Dus dit is heeel raar. En de game lijkt me nou niet zo veel slurpend voor die kaarten!
24 december 2005 16:22
greywolf
verkeerde drivers zorgen meestal voor dit problemen maar hij heeft de allernieuwste zegt die dus. zet is verschillende instellingen uit
24 december 2005 16:53
leviathan
dit probleem had ik oop op mijn oude pc (met andere spellen) toen ging ik wat met de game instellingen kloten en het was weg.
24 december 2005 20:09
matthijs3146
okeej dan zal ik het zo is proberen maar dan is het wel een beetje raar dat bij bijna alle games de instellingen zo raar staan, wamt het is gewoon bij alle spellen.
ik heb trouwens weer naar update's gezocht maar de wizard van aopen looptvast weet iemand waar ik misschien tog nog nieuwere updates kan vinden want op de site van nvidea kan ik ze niet vinden voor de 6600GT wat moet ik dan downloade,
25 december 2005 00:00
deadlock
ik heb zon programaatje,,, 3d mark,,, verbetert alles,,
25 december 2005 09:55
leviathan
matthijs3146 zei op: 25/12/2005 - 00:00[quote]ik heb trouwens weer naar update's gezocht maar de wizard van aopen looptvast weet iemand waar ik misschien tog nog nieuwere updates kan vinden want op de site van nvidea kan ik ze niet vinden voor de 6600GT wat moet ik dan downloade,[/quote]oh jee, nooit al die onzinnige aopen of asus of wat dan ook updates halen, die lopen veel versies achter op de actuele.