ik heb sinds kort een probleem met het spelen van verschillende spellen O.A XIII sims 2 en GTA SA
het probleem is dat er delven van de beelden missen en dat delen gewoon door het beeld gaan
weer gegeven op een vaste plaatst dit is erg hinderlijk ik gebruik een 6600GT die net nieuwe drivers heeft kan iemand mijn helpen??
23 december 2005 23:54
rax
Misschien eens wat met de instellingen van je videokaart klooten... Of probeer eens je videokaart via hardwarebehere te unistallen en daarna met de nieuwste drivers goed te installeren...
23 december 2005 23:59
easyboarder
Wat ook kan helpen, maak eens een screenshot van het fout weergegeve beeld en post deze screen. Op deze manier kunne wij extra goed helpenmaar het klinkt alsof je videokaart (raar genoeg) problemen heeft...
Maar upload die screen maar eens, en laat maar eens zien
24 december 2005 00:49
ryan
Kan ook zijn dat de spel instellingen niet goed zijn
24 december 2005 08:45
ali
Het probleem ligt volgens mij aan je cd-rom! die is vies of beschadigd
24 december 2005 08:57
greywolf
daardoor krijg je geen slecht beeld hoor. als je cdrom beschadigd is of vies is dan zou het spel neit meer werken of grote fouten geven omdat de schijf niet meer leesbaar is
24 december 2005 09:07
ali
het beeld hapert ook! dat was bij mij ook zow doordat de cd vies was
24 december 2005 10:41
matthijs3146
nee het beeld hapert niet ik heb alleen die missende stukjes en dan die vlakke die er door heen gaan als ik zelf loop maar ik zal strax even die srceenshot uploade
24 december 2005 11:29
easyboarder
ali zei op: 24/12/2005 - 10:41[quote]het beeld hapert ook! dat was bij mij ook zow doordat de cd vies was[/quote]
Dit heb je alleen als het desbetreffende spel grotendeels vanaf cd-rom moet draaien, en de cd-rom inderdaad vies is. maar daar gaat de beeld kwaliteit absoluut niet door omlaag.
Ik had dat vroeger vaak in de oude computers
Heb je al een plaatje kunnen uploaden van het beel dat je krijgt Matthijs? Of is het niet mogelijk een screenshot te maken..? (kan soms ook)
24 december 2005 12:28
leviathan
bij de meeste spellen heb je tegenwoordig alleen de cd nodig voor de install en het opstarten, zodat ie ff kan checken of je het spel wel echt heb. na het laden van het spel heb je de cd vaak niet meer nodig, luister maar bij je cd/dvd drive, hij staat stil, je kunt de cd er dan gerust uithalen, dat is fijn bij lan games waarvan je maar 1 exemplaar hebt en je niet voor iedereen het hele spel hoeft te kopen.