Doorgaan Annuleren

Ziggo zegt sorry

14 juni 2008 00:31

[justify][/justify]
Het loopt storm bij het meldpunt voor klachten over Ziggo dat de Consumentenbond dinsdag opende. Na 2.500 meldingen op de eerste dag is het aantal inmiddels opgelopen naar ruim tienduizend.

Op de thuispagina van Ziggo.nl biedt de kabelaar excuses aan: "Ziggo zegt sorry. Het spijt ons dat de wachttijden zo lang zijn." Het bedrijf heeft de meest gestelde vragen en antwoorden van klanten op een rij gezet. Een veelgehoorde klacht was de slechte informatievoorziening over de fusie en de gevolgen daarvan. Vragen gaan bijvoorbeeld over de indeling van de portal en het al dan niet verdwijnen van het Casema/Multikabel e-mailadres.

De meeste klachten die op het meldpunt binnenkomen, hebben te maken met de internetverbinding. "Daarnaast geeft een groot deel van de melders aan zeer ontevreden te zijn over de informatievoorziening rond alle veranderingen", deelt de Consumentenbond mee. De organisatie sluit het meldpunt aan het einde van het weekend. Dinsdag vindt een gesprek met Ziggo plaats en op donderdag komt de Consumentenbond met adviezen aan Ziggo-klanten over stappen die zij zelf kunnen nemen.


Lees verder op

Reacties op dit onderwerp