-
bartseidel
Hoi,
Als ik probeer de nieuwe update (patch) van battlefield 2 probeer te installeren blijft ie op bezig met patchen staan
(meer als een half uur)
dat lijkt mij toch niet echt normaal dat een update zo lang duurt om te installeren ?
Weet iemand wat het kan zijn, of is het normaal dat het meer als een half uurt duurt om te patchen ?
LaterZzz Bart
17 december 2005 18:32
-
leviathan
hij loopt waarschijnlijk vast op een onleesbaar bestand, probeer eens een reinstall
18 december 2005 00:23
-
bartseidel
Oke heb battlefield op nieuw geinstalleerd,
weer de patch opnieuw gedownload, en nog het zelfde :p
[img]http://img471.imageshack.us/img471/4939/patch9nz.jpg[/img]
18 december 2005 08:35
-
spawn
Bart, bij mij duurde het meer dan een uur voordat ie klaar was met patchen ofzo... maar misschien moet je in jouwn geval andere patches downloaden? van je hebt de v1.01 en v1.02 ofzo op het begin en als je meteen de v1.02 installeerd dan kan het zijn dat het niet lukt... tenminste had ik ook een keer...
18 december 2005 11:20
-
bartseidel
Oke ik ga eerst eens proberen hem een uur te laten patchen :p
Als dat niet lukt installeer ik wel eerst de 1ste patch
Maar ik vind het wel heel lang een uur, het hele spel zelf installeerd zich maar in 10 min ?
18 december 2005 11:35
-
spawn
ja ik weet het, maar er zitten misschien allemaal nieuwe bestanden in die het programma weer met alles moet linken ofzo? ik weet het ook niet maar t'is wel lang ja..
18 december 2005 11:44
-
pcfreaky
lol .. als je bij sommige spellen patchen instaleert is 't iets van 20 sec maar bij deze duurt 't echt lang (had ik toen ook)
18 december 2005 11:52
-
bartseidel
Jaaa hij is gepatched :p
(na zeker een uur ofzo) :s
Maarjah iniedergeval bedankt iedereen
*** oftopic***
Welke server zitten jullie meestal ? :p
*mod: dus maak daar maar even lekker een nieuw topic voor aan of PM Bart als je wilt reageren ;)
18 december 2005 17:03