[gezocht] Laptop
december 2012
-
loekHallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe degelijke laptop voor mijn ouders. Na zes jaar is de veel te trage PC wel aan vervanging toe.
De eisen
[li]Een scherm tussen de 15" en 16"[/li]
[li]Windows 7 (dus geen windows 8, ze zijn erg gesteld op het werken met een muis en al die tiles werken daar niet zo prettig mee)[/li]
[li]een redelijke processor[/li]
Voor de rest maakt het niet heel veel uit
Gebruik
De laptop gaat (bijna) altijd thuis gebruikt worden en een lange accuduur of lichtgewicht is dan ook niet nodig. Hij wordt gebruikt voor wat browsing, office, en incidenteel wat foto bewerking. Een uitgebreide videokaart voor gaming o.i.d. is dus niet nodig. We hebben wel een groot arsenaal aan foto- en videobestanden dus veel oplagruitme is welkom.
Zelf gevonden
Mijn oog is gevallen op deze laptop: Asus NB K55VD-SX016V
Is dit een laptop met een goede prijs- / kwaliteitverhouding?
noot: geen acers a.u.b. daar heb ik persoonlijk heel slechte ervaringen mee gehad en alhoewel dat heel afhankelijk is van het model kan ik daar niet mee aankomen.
Alvast bedankt voor de reacties!
06 december 2012 22:33 -
wouter52Ik heb zelf een HP uit de G62 serie, erg nette en snelle laptop het geld wat ik er destijds voor heb betaald.
500 gb harde schijf
4 gb ddr3 RAM
kloksnelheid: 2200 MHz
In de link vind je een vergelijkbare laptop. Ik hoop dat je er wat aan hebt ;-)
http://www.vergelijk.nl/notebook/compaq/presario_cq57_452ed_a9k62ea/11 december 2012 22:05 -
neeykeejik heb deze net vorige maand gekocht voor mijn vrouw ben er meer dan tevreden over goedkoop snel en gewoon top ik zal zelf als je de pc alleen in huis gebruikt geen laptop nemen ivm je mogenlijkheden zijn beperkt en duur
kijk hier
23 december 2012 14:54
november 2019
-
dozubygoqThe device laptop is small in size as compared to the computer as they are portable in size make up of metal casing. As for me I think uk best essays review is suitable to know about different computer generations.13 november 2019 13:06