Re: Windows 8 Release preview beschikbaar
juni 2012
-
nickkNa de installatie ziet het er veel belovend uit, veel veranderingen/verbeteringen tov. de Consumer Preview. Helaas stelt Microsoft geen Dutch ISO ter beschikking, maar wel een language pack in het Dutch (dit maakt echter niet het hele besturingsssysteem Dutch).
Ik heb me twijfels nog wat de 'normale consument' van Windows 8 en al die vlakjes (StartScreen/Metro) moet/gaat denken en/of ze dat wel willen (dit zeker voor Server 2012). Op de tablet zie ik echter weinig problemen en een echte Android/Ipad killer :).
[offtopic]Trouwens, mooi standaard tulpen achtergrond (van Nederland) :)[/offtopic]01 juni 2012 16:15 -
duncach voor de gemiddelde boon op een computer zal het metro start scherm vele malen makkelijker zijn als het oude start menu.
Metro is ook het resultaat van 19jaar aan testen, design en onderzoek van MS.
zelf vond ik het in het begin wat minder en leek me vervelend. maar na een paar dagen vind ik het echt beter als win7. als ik op me win7 laptop zit, krijg ik hetzelfde toen ik van vista naar 7 overging :P ik mis het start menu openen in 6 hoeken van mijn 2 schermen :P
buiten dat is de kernel weer geupdate. alles draait echt smooth. geen gehang als ik soms een process start (zoals bij win7 nog wel eens). vraag me af wat ze nu dus nog verborgen hebben voor ons voor het RTM, ben erg benieuwd.14 juni 2012 17:14