-
bart213
ik heb de geluidsinstellingen naar fabrieksinstellingen gezet en het werkt weer helemaal en ik gebruik geen skype meer skypee werkte nog wel maar had het niet meer nodig
24 april 2012 20:37
-
timenting
Is het echter wel mogelijk om muziek af te spelen, als skype niet actief is?
24 april 2012 20:46
-
bart213
als ik online sta is er ook niks aan de hand maar zodra ik een video gesprek aangeboden krijg heb ik weer last.
24 april 2012 20:56
-
timenting
Wil jij je speceficaties van je computer / laptop even posten?
Graag ook de informatie van je geluidskaart.
Wij weten nu niet op welk bestuuringssysteem jij werkt, het is mogelijk dat er bij een bepaald bestuuringssysteem een bug zit. Vandaar graag even de informatie door spelen.
Edit:
Is het wel mogelijk om de persoon waar jij mee aan het cammen bent te horen?
Het is namelijk mogelijk dat je geluid op standje dempen gaat zodra jij een gesprek begint met skype.
25 april 2012 11:57
-
louwrens
Lijkt wel dat Skype je audio 'overneemt'.
25 april 2012 15:03
-
bart213
ik zal ff doorgenven wat ik allemaal heb.
besturingssysteem windows 7 starter ( laptop ), intel atom inside, CPU intel atom processor N270, laptop is van packard bell en geluidskaart weet ik zo niet
25 april 2012 15:21
-
timenting
Ik heb denk ik iets gevonden wat je wel even moet controleren:
Ga met je muis rechts onder in het scherm op je luidspreker icoontje staan,
Klik met je rechtermuisknop op dit icoontje,
Klik op geluiden,
Ga naar het tapblad Comminucatie,
Waar staat het vinkje op aangekruist?
Hij moet op geen actie ondernemen staan.
Deze optie is ingebouwd in windows speciaal voor telefoongesprekken en/of webcam mogelijkheden. Hier heb je dan ook de keuze om het geluid uit te laten vallen zodra je een webcam start met audio eronder.
25 april 2012 18:31
-
bart213
er staat bij mediaplayer er is een probleem opgetreden dus kan die het niet afspelen hij blijft steeds weer hangen wat kan ik daar aan doen.
en het volgende probleem doet zich nu voor.
ik wil mijn muziek aanzetten lukt wel maar kijk ik naar de volume mixer staat het systeem geluid uit
25 april 2012 18:48
-
timenting
@Bart213
Bedoel jij dat er een roodrondje met een wit kruisje bij staat?
[IMG]http://i47.tinypic.com/11ttv2u.png[/IMG]
Verder zitten we nu met 1 of 2 problemen, dat gaan we uitzoeken.
- Welke media player gebruik jij?
- Blijft hangen, wat moeten wij ons hierbij voorstellen? Loopt vast, speelt niet af, komt geen geluid uit?
26 april 2012 06:41