Ik heb call of duty gedownload via torrent.
Ik had 2 winrar-file (cd1-cd2)
Ik heb alles uitgepakt in "Mijn documenten"
Dan heb ik cd 1 op een cd-rom gebrand en cd 2 op een andere.
Begon dan cd1 te installeren met succes, en vroeg dan om cd2 in de cd-rom te plaatsen. heb dat gedaan en op ok geklikt maar deze venster blijft altijd staan en er gebeurt verder niets.
Wie kan er mij helpen.
01 december 2005 16:09
thomasb
Heb je het wel in de goede drive gedaan?
01 december 2005 16:22
steelgate
Ja, In de driver die de cd-roms leest en meestal is dat de bovenste toch.
01 december 2005 16:24
pcfreaky
dat maakt helemaal niet uit of dat nu de bovenste of onderste is ..ligt er maar aan hoe ze op 't moederbord zijn aangesloten slave/master enz. maar ik neem aan de je de cd2 gewoon in de zelfde drive hebt geduwd als waar cd1 in zat?? .. ik zou zeggen probeer eens een andere te downloadenwant er is dus duidelijk iets mis met cd2 ..
01 december 2005 16:35
steelgate
Ja ik heb het in de zelfde driver geplaatst als de eerste cd
Waarom zetten ze dat eigenlijk op het internet als het niet werkt.
01 december 2005 16:44
leviathan
het kan een download fout zijn, beschadigd archief
01 december 2005 16:55
greywolf
doe de download eens opnieuw in precies dezelfde map, ik heb 1 keer gehad dat die niet alle bestanden had gedownload. ik deed hem daarna weer en toen begon die op 98 procent daarna had ik alles
01 december 2005 17:54
steelgate
dat zal moeilijk gaan want ik heb het bestand niet meer
omdat ik een andere computer gekocht heb
01 december 2005 19:06
easyboarder
heb je die bestanden naar CD gebrand? Of mount je ze? Ik had ooit een CD-ROM speler die maar 1 cd kon lezen, en pas nadat je hem opnieuw opstartte kon hij een andere leze tot je hem WEER opniewuw opstarte.. is dit het geval, probeer dan gewoon een andere drive.
01 december 2005 20:23
steelgate
ja ik heb de bestanden op cd gezet
nu ga dat moeilijk gaan in een andere driver steken omdat ik nu een laptop heb en die geeft maar ??n driver.
ik moet eigenlijk het spel wel nog eens proberen op mijn laptop