-
ditbenik
Hallo allemaal,
Ik heb een film gemaakt met MAGIX Video Deluxe 17 Plus. Het is de bedoeling dat ik sowieso 5 kopietjes maak, maar ik begin er met een. Het bestand is 7GB dus ik heb zelfs nog DVD+R DL moeten kopen maar als ik brand loopt hij na het encoderen van de film vast.
De foutmelding die ik krijg is gek genoeg niet van MAGIX, maar van windows zelf. ''MAGIX VIDEO DELUXE 17 PLUS WERKT NIET MEER''.
Eenmaal vastgelopen wil ik hem opnieuw branden en begint hij gelukkig 3 stappen later, want de films waren al gecodeerd. Nu was er nog een probleempje; Het encoderen van het filmmenu. Die moet hij wel opnieuw doen en daar loopt het ook vast.
De hamvraag is: Hoe los ik dit op?
29 juni 2011 10:05
-
nickk
Ditbenik,
Ik neem aan dat je een legale MAGIX Video Deluxe 17 Plus in je bezit hebt, dit gewoon even checken ;).
Het coderen/brand proces kost een boel inspanning voor de computer, dus zorg er tenminste voor dat je niet te veel andere dingen van de computer vraagt in die tijd. Een foutmelding die je nu opnoemt is natuurlijk goed, maar hebben wij natuurlijk niet veel aan, zorg ervoor als de foutmelding optreed dat je in het logboek (=eventvwr) kijkt wat er over die "magix video deluxe 17 plus werkt niet meer" komt te staan.
Er staat altijd meer informatie in het logboek over de fout(en), wat het voor ons ook weer makkelijker maakt =).
29 juni 2011 10:16
-
ditbenik
Hij start automatisch opnieuw op, dus ik kan niet bij het logboek komen.
Is het een probleem als de film op de SD kaart staat?
EDIT:
Naam van toepassing met fout: Videodeluxe.exe, versie: 10.0.1.15, tijdstempel: 0x4ca1b723
Naam van module met fout: ntdll.dll, versie: 6.1.7600.16695, tijdstempel: 0x4cc7ab86
Uitzonderingscode: 0xc0000374
Foutoffset: 0x000cea27
Id van proces met fout: 0xbc8
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc36320b9da030
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\MAGIX\Video_deluxe_17_Plus\Videodeluxe.exe
Pad naar module met fout: C:\Windows\SysWOW64\ntdll.dll
Rapport-id: fcc94b10-a22c-11e0-ab12-b03cf2c6efa4
29 juni 2011 14:59
-
nickk
0xc0000374 = STATUS_HEAP_CORRUPTION
Dit kan in het algemeen optreden als gevolg van verschillende soorten programmatische fouten. Het is dus heel lastig om de oorzaak van jouw probleem te achterhalen.
Zorg er voor dat (1) je Windows 7 en (2) Magix Video Deluxe up-to-date zijn en probeer het daarna nog eens.
29 juni 2011 15:53