[Lock] Scythe mugen 2 montage
Topic gesloten
mei 2011
-
olivierHey,
Ik heb even een vraagje, dat misschien kenners onder jullie kunnen beantwoorden
Even voor de duidelijkheid, de scythe mugen 2 maakt gebruik van een backplate, maar mijn case kan langs beide kanten open dus dit kan geen probleem zijn.
Buiten dat, is het mogelijk om zo'n CPU cooler te monteren zonder het moederbord eruit te moeten sleuren. Naar mijn weten wel, of heb ik dat fout op ?
Alvast bedankt,
Grts
03 mei 2011 17:18 -
leviathanControleer eerst of je wel een gat hebt in de backplate van je moederbord. Je hebt er niets aan als je er niet goed langst kunt komen bij het socket.
Ik heb zelf een Scythe Mugen 2, en je zult het misschien zeer fijn vinden om je moederbord er gewoon uit te halen. Bij zo'n belangrijke montage is het wel goed als alles goed verloopt. Het gaat denk ik zeer moeilijk worden om dat ding in een verticale positie te monteren.
Je kunt het simpelweg gewoon proberen he, en als het je niet lukt, gewoon uit mekaar halen die pc.03 mei 2011 20:21 -
olivierIk kan de volledige achterkant van het moederbord bereiken.
Ik voel me bovendien niet zo vertrouwt met het er volledig uithalen van mijn moederbord en het daarna weer erinsteken ervan. Bovendien is dit een heleboel werk ;)04 mei 2011 15:32 -
erwin_wJe hebt nu twee topics aangemaakt over het zelfde item, zou je één topic willen aanhouden om het overzichtelijk te houden?
Dit topic wordt gesloten en praat verder in het ander topic.
[mod]Topic Lock[/mod]08 mei 2011 10:28