-
olivier
He tweakwindows.nl leden !
Ik weet niet goed waar ik dit moet zetten, dus plaats ik het hier maar.
Ik had eigenlijk zo is willen weten wat jullie ervaringen zijn over www.afuture.nl maar meer bepaald over assemblage bij het zelf kiezen van de onderdelen en het dan laten assembleren.
Heeft er iemand van jullie dit al laten doen ? Zoja : wat was je ervaring ? Goed contact ? En vooral controleerden ze ook of de pc werkend was ?
In ieder geval, bedankt voor jullie tijd om dit bericht alleen al te lezen
Het zou fijn zijn mocht ik wat antwoorden kunnen verzamelen, zodat ik er daar 1 met zekerheid zou kunnen kopen.
Dank jullie wel voor de medewerking
Grtz Olivier
16 maart 2011 20:25
-
arjan_sa
16 maart 2011 21:02
-
olivier
Daar heb ik al gekeken maar vind ik niet bepaald zekerheid...
17 maart 2011 16:25
-
arjan_sa
2 pagina's vol met reviews waar zowel goede als slechte zitten "vind jij geen zekerheid"?
Ik hoop dan dat je NOS ook niet even belt om ze te vragen of ze hun nieuws wel voor je willen verifieren, omdat je het geen "zekerheid vindt"?!
Het feit dat er (erg) slechte reviews bij zitten zegt voor mij genoeg, ik doe daar geen bestellingen en ik kan jou adviseren om hetzelfde te doen.
17 maart 2011 16:54
-
olivier
[quote=143184]
Ken je soms een beter assemblagebedrijf in Nederland / Belgie waar ik mijn pc voor zo'n prijzen ook zelf in elkaar kan steken maar wel met zekerheid ?
Grts
+ een feit: je raad me af afuture.nl te gebruiken maar op de hardware.info shopreview staat afuture.nl maar liefst 2plaatsen boven de appel store Nederland en wel 9plaatsen boven Dell. Bovendien staat afuture ook nog eens in de top 20 dus handelen ze dan niet met kwaliteit of zijn het de reviews die ons een slechte inzicht in de zaken doen geven. Soms licht het aan de consument en niet aan de leverancier, toch ?
17 maart 2011 18:28
-
arjan_sa
"ergens staan" =/= "gebruikerservaring"
Als jij er wilt kopen, ga gerust je gang. Maar ik wijs je er alleen op dat er mensen zijn geweest waarbij het een hoop ellende heeft opgeleverd.
17 maart 2011 18:46