-
danox!
Hallo allemaal,
Ik wou zojuist mijn driver updaten en koos dus eerst voor een uninstall van al mijn drivers van ATI. Vervolgens heb ik een reboot gedaan en de nieuwe driver geinstalleerd. Het uninstallen en installeren heb ik met ATI software gedaan. Na het herstarten wou mijn laptop de videokaart niet meer vinden, maar ik heb de drivers wel geinstalleerd. Hij vind alleen bij apparaat beheer een ''standaard VGA-grafische adapter''. Op forums heb ik wat gezocht en kwam bij DriverSweeper van Guru3D. Dit gedaan, en opnieuw geinstalleerd, maar geen succes. Heeft iemand nog een idee? Alvast bedankt! ;)
Edit: Ik heb het opgelost doormiddel van een systeemherstel!
05 november 2010 09:22
-
erwin_w
Heb je de drivers van de website van de laptop gehaald of direct van de fabrikant van de videokaart?
Was er een reden voor de update?
Er is een gezegde 'if it ain't broken don't fix it'
Ik zie dat het verholpen is met een systeemherstel, helaas heb je nu niet kunnen ondervinden waar het probleem is zat en dat is weer jammer. De kans bestaat dat dit dus een volgende keer weer gebeurt.
05 november 2010 11:08
-
danox!
[quote=142642]
Ik had de drivers gewoon van www.ati.com gehaald. Maar de reden dat ik hem wou updaten was dat hij wat traag begon te worden en vergeleken met een paar weken geleden was de laptop met o.a. gamen veel sneller. Hiermee bedoel ik de laadtijd van een map etc. Ik dacht dat het misschien hier aan kon liggen.
05 november 2010 11:22