[Lock] Steeds de melding: Server not found
Topic gesloten
juli 2010
-
pctweakerMijn probleem
Als ik het Internet opstart in Firefox en even Internet dan krijg ik de melding: Server not found, het is niet zo dat de website het niet doet want het is ook bij TweakWindows e.d. Het komt in elke browser voor, het ligt dus niet aan Firefox.
Wat heb ik geprobeerd
- Ik heb alle onnodige adapters uitgeschakelt
- Ik heb de tips uitgevoerd die op de site van Mozilla staan
- Ik heb Firefox (Veilige modus) en Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen) gestart, helaas geen resultaat
- Ik heb het Internet opnieuw ingesteld
- De firewall heb ik uitschakeld zonder resultaat
- Het is tevens alleen op mijn PC
Alvast bedankt voor jullie hulp!20 juli 2010 16:44 -
nickkBtw, probleem oorzaak of niet, Windows is legaal? ...20 juli 2010 17:17
-
pctweakerUbuntu heeft zelfde probleem in VMware dus ligt niet aan besturingssysteem.20 juli 2010 17:31
-
nickkboot eens normaal met de live-cd van ubuntu ...20 juli 2010 17:34
-
pctweakerGoed, als ik een Live CD wil downloaden van Linux krijg ik vervolgens deze melding: 'The connection was reset'. Ik kan dus geen Live CD downloaden, deze melding is ook bij Ubuntu e.d.20 juli 2010 17:43
-
nickk[code]tracert google.nl
ping google.nl[/code]
Werkt dat allemaal wel (met andere site's enzo, paar keer (=6 ofzo)), gaat dat allemaal goed?20 juli 2010 17:45 -
pctweakerJa de "hoofd sites" werken optimaal alleen als je op een link klikt in Google bijvoorbeeld krijg je een van die meldingen. Moet je een screen van CMD?20 juli 2010 17:49
-
erwin_w[quote]Ubuntu heeft zelfde probleem in VMware dus ligt niet aan besturingssysteem.[/quote]
Als je even goed nagaat, een verbinding via VMware zal altijd via de oorspronkelijke netwerkverbinding gaan van de host dus de redenering die je geeft gaat hier niet op.
De vraag die WS stelde heb je dus nog steeds niet beantwoord.
Is je Windows versie legaal of niet?
Kijk even het host bestand na of er geen vreemde vermeldingen in staan die een eventuele verbinding kunnen blokkeren.
C:\windows\system32\drivers\etc\ of %systemroot%\system32\drivers\etc\20 juli 2010 18:17 -
pctweakerHelaas illegaal.20 juli 2010 20:21
-
erwin_w[color=red]@Pctweaker,
Ik moet even melden dat ik nu wel heel erg depressief wordt van je, je weet donders goed dat het tegen de regels is en nog maak je misbruik van de hulp van de leden van TW. Om deze reden krijg je van mij een dikke OW en een discussie hierover heeft totaal geen nut meer.
Een volgende keer zullen de consequenties groter zijn.
Ga je nu niet tegen ons richten want je hebt dit zeker aan jezelf te danken.[/color]
[mod]Topic lock en OW[/mod]20 juli 2010 20:42