Map op externe HD geblokkeerd
Topic gesloten
juni 2010
-
maverickNa het opnieuw installeren van XP is er vanwege 1 of andere vage reden een map op mijn externe HD geblokkeerd. Grappig genoeg was dit de map waar ik al mijn backups in had zitten. Gelukkig had ik alle belangrijke data nog eens extra ge-backupped naar een ftp server.
Hiernaast geeft Windows aan dat de map leeg is, maar in feite zit er een aantal gig aan data in.
Ik kan de map niet openen, verwijderen, hernoemen of wat dan ook. Wat ik doe, ik blijf de ' Toegang geweigerd' boodschap krijgen.
Ik heb alles geprobeerd, en ja ik heb de ' alleen lezen' optie uitgezet. Vreemd genoeg werkt dit niet, sterker nog, nadat ik hierna de map weer heb geprobeerd te openen, en de eigenschappen bekijk, is het ' alleen lezen' vakje weer geselecteerd door Windows zelf.
Ik heb trouwens de map geprobeerd te verwijderen/openen met Unlocker Assistant, maar zonder enig effect.
Bij het opnieuw installeren van XP ben ik wel vergeten de usb kabel van de externe eruit te trekken. Zou dit de oorzaak zijn geweest?... En zo ja, wat is er aan te doen, en hoe krijg ik die map nu weg?08 juni 2010 19:34