-
nickk
Leuk zo'n style, maar na het verwijderen van, herstellen niet alle bestanden terug naar die van Windows, zo'n aanvulling van de TS'er hoe dat moet zie ik wel graag tegemoet in de upload. Is ook handig voor andere leden/bezoekers om te weten hoe dat moet :).
01 mei 2010 20:01
-
stimo
Ja ik heb zelf toen ook keer zoiets gedownload en toen ook weer verwijdert maar een hoop bestanden zette die idd niet om.
12 mei 2010 22:06
-
theshit1983
Is het geen optie om vantevoren ff een kopie van die bestandjes te maken van voordat je uberhaupt zo'n theme installeert?
13 mei 2010 01:32
-
daniel518
mensen....mensen.
ik gebruik leopardxp al ruim 1 jaar.
ik was het ook zat.
ik verwijderde hem en alles wat niet was verwijdert was een map in windows:
bricopacks>leopardxp.
en.
bricopacks>resfiles.
dat zijn alleen maar beckup files van normaal xp.
*Stimo: was jouw bricopack een mac theme of een vista pack.
er is namelijk nog een mac theme en als je die verwijdert dan verwijdert hij alleen de unistal en theme.
niet explorer en icons.
zo zit dat ook met het vista theme(inspirat vista).
13 mei 2010 11:06
-
erwin_w
Ik ben geen voorstander van deze upload, vooral omdat het zoveel problemen meebrengt zodra je deze er weer wilt afhalen. Is gewoon vragen om problemen en tja, dan komen ze weer hier terecht met waarom en hoe en wat te doen.
Let even goed op dat TW niet verantwoordelijk kan worden gehouden n.a.v. het gebruik van dit thema en de gevolgen hiervan.
Als men dit al leest zal er toch een lampje moeten gaan branden lijkt mij. Waarom veel moeite doen voor een thema/style terwijl er zoveel oplossingen te vinden zijn die dergelijke problemen niet veroorzaken.
Dit is natuurlijk ook geen reden om de upload te verwijderen, mensen zijn zelf verantwoordelijk voor het gebruik en weten dat er consequenties aan kunnen hangen.
Tip: maak eerst een goed herstelpunt voordat je deze installeert, kan je altijd nog terugstappen.
13 mei 2010 11:11
-
nickk
[quote=141451]Dit manier van jouw is wel heel kr0m door de bocht ...
Gewoon "sfc /scannow" doen en WinXP cd erin doen
13 mei 2010 12:16