Hoe kan je een apple bestand in Windows XP openen? Of is er een versie van Safari voor Windows XP?
22 november 2005 07:54
easyboarder
welk bestand wil je openen dan?
22 november 2005 08:42
ik wil safari.dmg openen.
22 november 2005 10:10
easyboarder
.dmg Hmmz.. dat is een apple image file. Probeer het eens te openen (mounten) met deamontools. te downloaden op: [url]http://home.so-net.net.tw/martinx/dtools/daemon400.exe[/url]
Daemon tools is een programma dat zorgt voor virituele CD/DVD-rom drives waarmee je virituele CD/DVD's (images) kunt laden oftewel mounten.
Succes!
22 november 2005 10:25
Ehm ik Deamen Mount gedownloaden en geinstaleerd, maar wat moet ik nu doen? dmg2iso werkt nie.
22 november 2005 15:32
leviathan
dit topic is bijna hetzelfde als jouw vorige topic... dit alles is ook al lang besproken, waarom maak je dan een nieuwe aan? en dmg2iso zal vast wel werken, maar jij gebruikt het waarschijnlijk gewoon verkeerd. uitleg in jouw andere topic...
even buiten dat. denk je echt dat je mac bestanden op windows kan laten draaien? het is niet voor niets een mac-bestand. en heeft dus ook andere bestanden nodig om te kunnen draaien. "gewone" windows programma's kunnen ook niet draaien zonder windows processen en de benodigde system32 bestanden...
haal eens een mac in huis en draai je safari daar op.
22 november 2005 16:40
thomazz
t is werl mogelijk hoor, je kan op een mac ook windows bestanden openen,alleen ff dmg2iso downloaden en dan het Safari icoontje op dmg2iso zetten, dan komen er heel veel regeltjes. daarna moe je hem met UltraISO op cd branden. dan kun je hem gebruiken
Succes!!
22 november 2005 17:15
leviathan
thomazz zei op: 22/11/2005 - 17:15[quote]bestanden[/quote]bestanden. maar programma's word al wat lastiger. en dat hele verhaal van dmg2iso en branden heb ik hem ook al lang uitgelegd in zijn andere topic, maar het lukt hem niet..