Re: Microsoft Fix It Center: Troubleshooter
april 2010
-
nickkDit is om problemen op te lossen, niet om (standaard) bugs te zoeken in Windows ....19 april 2010 18:16
-
sparkyDe link werkt ook niet.
Ik twijfel eerlijk gezegd aan de bijdrage van dit nieuwsbericht...19 april 2010 19:30 -
erwin_wEerlijk gezegd vind ik de info die gegeven wordt wel minimaal voor een nieuwsbericht. Als je bv. het bericht op Websonic leest geeft deze toch een iets wat meer verhelderende informatie.
Aan de poster, geef een bericht wat meer inhoud als je een nieuwsbericht wilt plaatsen. Dat geef zoveel meerwaarde en geeft minder onduidelijkheden.
PS. Link even aanpassen graag.19 april 2010 19:58 -
jensenHeb het bericht aangepast, maar verbindingsproblemen (tegenwoordig vaak bij tw), maar ik heb een kopie gemaakt van het bericht, als het toch binnenkomt bij de admins/mods, word het bericht aangepast, anders: gebruik dit:
Om bugs in Windows tegen te gaan ontwikkelt Microsoft een nieuw programma met allerlei troubleshooters. Dit zou heel wat bugs uit de Windows programma's moeten halen.
Het is natuurlijk nog een bèta versie maar het is zeker de moeite waard dit programma te proberen, wie weet zitten er straks geen bugs meer in Windows. Voor het moment is dit programma nog niet beschikbaar in het Nederlands, maar wanneer de populariteit steigt, zal dit zeer snel komen
Download link (geupdate, link werkt nu!))19 april 2010 20:27 -
pctweakerSorry, dat de aanpassing maar niet komt. De reden is omdat Tw steeds zegt dat het bericht wordt aangepast. Ik kan dus niks doen nu. Maar zodra hij het weer doet pas ik hem direct aan.
EDIT:
Ik heb het aangepast.19 april 2010 20:41 -
erwin_wAls een bericht wordt aangepast dan kan deze, dacht ik, na ongeveer 15 minuten weer bewerkt worden. Dus zie je een draaiend rondje dan wacht je nog een aantal minuten.
[offtopic]Je hebt nogal problemen met die link hé?[/offtopic]19 april 2010 20:48 -
nickk[quote=141149]Het zijn geen bugs! Het is een programma om fouten te analyseren op je computer (ook wel troubleshooting genoemd)19 april 2010 21:04
-
pctweaker[quote=141151]
Ja sorry Erwin_w :s.19 april 2010 21:05 -
nickkIk heb inmiddels toch even het nieuwsbericht duidelijker gemaakt met meer info en de fouten er uit gehaald. Heb je zelf ook nog wat toe te voegen aan het bericht, doe het gerusten zet aub wel even je username onder aan de nieuwsbericht (door wie het veranderd is + een evt. reden).20 april 2010 08:16