ik ben ook een keer met een magneet over mn scherm heen gegaan (jaja :p) en daardoor zit er nu een hele vlek op en die gaat ook niet meer weg, dus blijft jouwn scherm nog wel zo raar doen denk ik :p
15 december 2005 18:55
roy92
Moet je in het menu van je beeldscherm dat magneetje selecteren..dan gaan bij mij die vlekken altijd weer weg8-|
15 december 2005 18:59
spawn
bij mij blijve ze zitte :p...
15 december 2005 19:00
keitaro
gewoon niet met magneet over scherm gaan dan.
Ik en een vriend waren bij Levi, we zeiden, doe die magneten op je scherm. Deed ie nog ook. Ben je nu al van die 2 vlekken af Levi??? :p
15 december 2005 19:02
greywolf
ja dat was stom. lichte aantrekking van magneten kan je nog demagnetiseren maar een mangeet op je scherm leggen is voor 75 procent zeker dat die vlek blijft voor een onbepaalde tijd
15 december 2005 20:00
easyboarder
ik heb speakers van in totaal 48 watt direct naast mijn scherm geplaatst, dus dat KAN HET GEWOON NIET zijn, tenzij je echt een brak oud beeldscherm hebt op een veel te hoge resolutie.. Je kunt bij onzekerheid je videokaart eens late testen in een computer winkel, die hebben wel leuke testjes daarvoor denk ik. maar goed, het is een veel betere kaart dan de 5200 FX en heeft daardoor ook meerdere en hogere vernieuwings frequentie mogelijkheden, kan zijn dat ej scherm het niet aankan.
ik heb er nu alweer last van maar zou het helpen om zon pluggie in mijn kaart te stoppen zodat ik de digitaalpoort kan gebruiken analoog, als dit geen nut heeft hoef ik ook niet zoon plug te kopen,
16 januari 2006 15:42
syntax terror
van magneetjes heb je geen last bij een tft.
dat is dan ook een van de weinig voordelen:p(ik heb nog gewoon een crt scherm), lekker ouderwets beter voor games)