als mijn beeldscherm een tijdje uit heeft gestaan (gewoon geen screensaver) dan tril mijn beeld heel erg dan gaat het van groot naar klein en weer trug maar alleen over de breedte de lenge gebeurt er helemaal nix dit is na een minuut of vijf weer over ik gebruik een nvidea 6600GT weet iemand hoe dit komt en wat je er aan kan doen?
21 november 2005 19:04
keitaro
geen idee, videokaart zal het probleem wel nietliggen, ik heb de zelfde en nergens last van...
21 november 2005 22:01
easyboarder
maar dat wil niets zeggen.. er waren destijds ook veel problemen met de ATI Radeon 9800 Pro, maar bij mij werkt die gewoon goed. Ik weet bijna 100% zeker dat het aan je beeldscherm ligt.. Al een ander geprobeert?
22 november 2005 06:51
matthijs3146
nee nog niet dat zal ik straks is even proberen maar toen ik nog werkte met een fx5200 ook van nvidea had ik nog nergens last van, dus daarom had ik het nog niet geprobeert
22 november 2005 07:09
styloco
probeer ff een andere resolutie; kijke of het dan nog steeds trilt
22 november 2005 09:15
etienne
Toevallig ook niet iets in de buurt staan wat zwaar magnetisch is (o.a. boxen, ventilator, etc.)
22 november 2005 09:29
matthijs3146
ja twee boxxen van 10 watt eerst stonden er twee van 65 watt maar toen ging mijn scherm verkleuren en met een andere resolutie of beeld scherm werkt niet, dus het licht aan mijn video kaart,
22 november 2005 16:33
leviathan
matthijs3146 zei op: 22/11/2005 - 16:33[quote]ja twee boxxen[/quote][quote] dus het licht aan mijn video kaart[/quote]uh ^o) het ligt aan je videokaart omdat de boxen te dicht bij staan? verplaats de boxen dan eens een eind.
ik heb er HEEEL even geen last van gehad maar het begint weer van voor af aan, nu is het zelfs erger geworden, er staat nu helemaal niet magneeties meer in in buurt van mijn monitor,
15 december 2005 18:20
leviathan
versleten?
15 december 2005 18:42
spawn
ik ben ook een keer met een magneet over mn scherm heen gegaan (jaja :p) en daardoor zit er nu een hele vlek op en die gaat ook niet meer weg, dus blijft jouwn scherm nog wel zo raar doen denk ik :p
15 december 2005 18:55
roy92
Moet je in het menu van je beeldscherm dat magneetje selecteren..dan gaan bij mij die vlekken altijd weer weg8-|
15 december 2005 18:59
spawn
bij mij blijve ze zitte :p...
15 december 2005 19:00
keitaro
gewoon niet met magneet over scherm gaan dan.
Ik en een vriend waren bij Levi, we zeiden, doe die magneten op je scherm. Deed ie nog ook. Ben je nu al van die 2 vlekken af Levi??? :p
15 december 2005 19:02
greywolf
ja dat was stom. lichte aantrekking van magneten kan je nog demagnetiseren maar een mangeet op je scherm leggen is voor 75 procent zeker dat die vlek blijft voor een onbepaalde tijd
15 december 2005 20:00
easyboarder
ik heb speakers van in totaal 48 watt direct naast mijn scherm geplaatst, dus dat KAN HET GEWOON NIET zijn, tenzij je echt een brak oud beeldscherm hebt op een veel te hoge resolutie.. Je kunt bij onzekerheid je videokaart eens late testen in een computer winkel, die hebben wel leuke testjes daarvoor denk ik. maar goed, het is een veel betere kaart dan de 5200 FX en heeft daardoor ook meerdere en hogere vernieuwings frequentie mogelijkheden, kan zijn dat ej scherm het niet aankan.
ik heb er nu alweer last van maar zou het helpen om zon pluggie in mijn kaart te stoppen zodat ik de digitaalpoort kan gebruiken analoog, als dit geen nut heeft hoef ik ook niet zoon plug te kopen,
16 januari 2006 15:42
syntax terror
van magneetjes heb je geen last bij een tft.
dat is dan ook een van de weinig voordelen:p(ik heb nog gewoon een crt scherm), lekker ouderwets beter voor games)