Re: Universal Theme Patcher (XP, Vista, 7)
april 2010
-
netbookIs het ook, zonder dit te moeten doen, mogelijk om in Windows 7 Starter het thema te wijzigen (door een officieel thema)? Of kan dit enkel via deze manier?
Alvast bedankt!10 april 2010 18:48 -
nickkWelk officieel thema :P,
Starter kan (officieel) niet van achtergrond veranderen dus een ander thema zal ook lastig gaan (geen aero e.d.). Dus gooi gewoon op je netbook Windows 7 HP :).
Tevens, welkom hieren lees de regels, disclaimer en de help eens rustig door :). Vul tevens even je HW-profiel in, dat is handig voor later :).10 april 2010 19:39 -
erwin_wIk heb ook een netbook met Windows 7 en hierop het programma Oceanis Change Background Windows 7 geinstalleert. Op deze manier heb ik vanaf het moment van installeren de mogelijkheid om meerdere achtergronden te installeren die telkens veranderen. Thema's zal je niet kunnen wijzigen want die is vast ingesteld in Windows 7.
De aero krijg je hier niet mee te voorschijn.
Je kan ook even googlen op 'Windows 7 Starter Wallpaper Changer', daarmee zou het ook moeten lukken.10 april 2010 21:14 -
nickkErwin,
Sinds wanneer mag een Tw lid een EULA overeenkomst 'omzeilen' en hier posten hoe dat kan?
Windows 7 Starter EULA[quote]U dient zich te houden aan deze technische beperkingen in de software waardoor u deze alleen op bepaalde manieren kunt gebruiken. Het is niet toegestaan
· de technische beperkingen in de software te omzeilen;
· de bureaubladachtergrond aan te passen;[/quote]10 april 2010 21:26 -
flevoduckieAch ja, regels zijn er voor om te breken [a].
Ik bedoel maar, zo iets kleins kan je opzich wel veranderen.
10 april 2010 21:30 -
erwin_wDaar kan ik heel makkelijk in zijn en zal zeker anders worden opgevat.
- Als ik lees 'de achtergrond niet aanpassen' dan zou ik kunnen zeggen dat ze bedoelen dat ik de originele achtergrond niet mag aanpassen/bewerken, het wijzigen van de achtergrond (dus een geheel andere achtergrond) zou dus wel mogen.
- Technische beperking omzeilen lijkt mij het bewerken/aanpassen van de vastgezette data (dus het aanpassen van bv. register of veranderen van bv. dll bestanden), het extra toevoegen van een programma zie ik daar niet onder.
Ik weet dat het wel simpel gedacht is maar waarom zou deze redenen niet kunnen?10 april 2010 21:42 -
netbook[quote=141095]
Dat ben ik in de toekomst misschien van plan.12 april 2010 12:19