[Lock] OS overzetten naar andere schijf
Topic gesloten
maart 2010
-
pctweakerWat wil ik?
Er staat al een tijdje 'n voorgeïnstalleerde Windows Vista op mijn PC. Wat doe ik daarmee, niks! Kost me zomaar een hele schijf, ik zit alleen op Windows 7. Ik wil dus mijn Windows Vista verwijderen dat niet het probleem is, wel is het volgende het probleem: Ik wil mijn Windows 7 op de C: schijf en opslag op die andere schijf waar mijn Windows 7 momenteel op staat. Dit heb ik in het verleden al een keer gedaan (zonder enige kennis erover) alleen toen kon ik dus niks meer starten. Hoe doe ik dit?
Klein puntje
Ik zei dat Windows Vista verwijderen niet het probleem was maar, hoe doe ik dit veilig zonder dat mijn PC helemaal crasht? Gewoon meteen die bestanden er af gooien of formateren? Het gaat om mijn Acer Aspire X3200 PC.01 maart 2010 19:00 -
nickkVolgens mij kan je de schijfletter veranderen van het besturingssysteem (niet van Win7 als je op Win7 zit).
[b]Windows 7 en dan zet je Windows Vista op E
Windows Vista en dan zet je Windows 7 op C[/b]
Weet echter niet als dit helemaal goed gaat, maar anders kan je altijd nog een image maken van Win7 (Ghost) en dan op C zetten01 maart 2010 19:05 -
pctweakerIn verleden problemen mee gehad, toen zei Windows steeds: 'Dit bestand bestaat niet meer' of 'Dit bestand staat niet op E: .....'01 maart 2010 19:09
-
nickkDan maar image maken of even opnieuw installeren (duurt toch niet zo lang met Win7) ... 0_o01 maart 2010 19:12
-
pctweakerZal het eens gaan proberen.
[offtopic]Het kan aan mij liggen hoor, maar jou zinnen zijn soms verwarrend.[/offtopic]01 maart 2010 19:16 -
nickkHet makkelijkste werken vind ik Ghost (hierin zit een virtuele floppy image, kan je bijv. openen met Gburner om hem op floppy te zetten. Heb je geen floppy drive dan moet je even op de site van symantec.com kijken voor een nieuwere versie)
Bekijk het eens, lees de handleiding en heb je vragen stel ze.
[offtopic]Ja ubb.php en database werken (niet goed) met elkaar, zal vast wel aan gewerkt wordenof bedoel je dat niet :P[/offtopic]01 maart 2010 19:22 -
pctweakerWeet ik dan zeker dat mijn bestanden het allemaal doen als ik ze op C: zet?
01 maart 2010 19:24 -
nickkJe maakt een volledige image van je besturingssysteem ...01 maart 2010 19:25
-
pctweakerWindows geeft mij geen recht (Kan de map Windows en Program FIles niet verwijderen) ... Unlocker gebruiken dan maar?01 maart 2010 21:32
-
nickkWaarvoor :P?01 maart 2010 21:37