[Lock] Program too big to fit in memory
Topic gesloten
februari 2010
-
spyboy1212ik heb net windows 7 geinstalleert.
als ik nu een programmatje probeer te draaien opent hij dos waar staat: program too big to fit in memory.
dit is me al gebeurt bij 3 programmatjes en kan ze dus niet draaien
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!
spyboy1212
p.s. dit gebeurt niet bij de standaard apps in windows 7
p.p.s gezocht op google maar kon niets nuttigs vinden
27 februari 2010 10:15 -
nickkProgrammaatje (geheugen) is te groot om in het geheugen te zetten (voorbeeldje bijv. afbeelding in een textvak proberen te krijgen :P)
Nouw en dan het volgende:
- Programmaatje? -> Anno 2010 zijn er al > 2^99 programma's te vinden, dus rapporteren.
- Gezien DOS -> Uitvoeren als XP
- 3 Programmaatjes? -> Zie opmerking 1
- Standaard Apps? -> Wordpad?
- Gezocht? -> Ik hoef niet eens te kijken op Google omdat over 'program too big to fit in memory' al genoeg te vinden is.
[offtopic]Prachtige OP!, heb je niks aan zo ...[/offtopic]
P.S. Eén keer drukken op het verzendknopje is ook wel goed hoor, andere is verwijderd.27 februari 2010 10:24 -
spyboy1212dankjewel. ik had perongeluk 2 keer gedrukt :p.
srry dat zal niet helpen. ik kan ook niet posten over welke progjes het gaat omdat het over iets illegaals gaat. dan word dit topic meteen verwijderd.
ik zou maar zeggen dat het activators zijn.27 februari 2010 10:31 -
erwin_wSpyboy1212, je ben nu al weer even op TW en je hebt al een aantal topics gestart maar nog steeds blijft je minimale info geven en nog steeds is je hardwareprofiel niet ingevuld.
Jij wilt dat mensen jij helpen? Dan verwachten wij ook dat je wat meer inzet m.b.t. het invullen van je hardwareprofiel en voldoende info in je OP.
Blijf je dit op deze manier doen dan zal je steeds minder geholpen worden en zijn wij geneigd om je topic telkens op slot te gooien.
Dan dit, je geeft aan dat het activators zijn, zijn dus illegale applicaties en dat is niet toegestaan hier.
Dit topic gaat per direct op slot en als je weer een keer aan komt met illegale zaken dan zal een OW het gevolg zijn.
[offtopic]Is het doornemen van de regels nu echt zo'n groot probleem?[/offtopic]
[mod]Topic Lock[/mod]27 februari 2010 10:34