[Opgelost]geen stuurprogamma
februari 2010
-
daniel518hallo allemaal.
ik heb het volgende probleem!
ik heb laatst xp opnieuw geinstalleert,voor dat ik dat deed wist ik nog niet dat dat problemen kon veroorzaken!
ik heb zelf (mijn laptop) een hp pavilion zv5000.
mijn video kaart (een ati 9000igp video kaart!) heeft geen driver!
WAT HEB IK AL GEPROBEERT?
ik heb een aantal drivers gedownload maar toen kreeg ik deze melding "INF-fout Video-stuurprogamma niet gevonden" en daarna kreeg ik deze melding "Setup kon de installatie niet voltooien,Probeer de weergave-adapter in te stellen met een standaard VGA -stuurprogamma avorens Setup uit te voeren."
ik heb "driver dedective" en "driver robot" geprobeert maar als ik een scan had laten uitvoeren moest ik betalen!(dat heb ik er niet voorover!)
heeft iemand mischien het antwoord van mijn vraag?:waar kan ik een goeie driver vinden of hoe kan ik de oude drivers werkent krijgen?
alvast bedankt allemaal
[mod]Bedankt voor de gedane moeite, je had alleen wel je vorige topic kunnen aanpassen i.p.v. een nieuwe te starten. Dit brengt 'vervuiling' mee nl. Laten we maar doorgaan met dit topic en de voorgaande blijven op slot. Let hier wel de volgende keren op graag.[/mod]19 februari 2010 17:11 -
erwin_wHeb je hier ook al gekeken want daar staan alle drivers die voor jou pc beschikbaar zijn:
[url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?lc=en&dlc=en&cc=us&os=228&product=385148[/url]
Kan mij niet voorstellen dat hier niet de goede tussen staan.
Oh ja, Google => hp pavilion zv5000 vga driver, eerste hit was raak.
PS, hiermee los je ook jou andere probleem op m.b.t. de audio19 februari 2010 17:30 -
daniel518bedankt voor deze link!
dit was de oplossing!
op google keek ik steeds naar ati 9000igp stuurprogamma,maar dat hielp niet!
hoe kun je instellen dat deze topic opgelost is?19 februari 2010 17:44 -
nickkDoor vooraan in de titel [Opgelost] te zetten (A).19 februari 2010 18:14