-
pctweaker
Hmm, ben benieuwt hoe de nieuwe Windows 8 er over een paar jaar eruit ziet. Ik dacht dat het niet beter kon dan Windows 7. Tja, en dan zullen ze Paint en WordPad ook wel van het besturingssysteem halen. Beter dan Windows 7 kan bijna niet. :p Maar laten we nog maar even afwachten.
01 februari 2010 19:22
-
nickk
Microsoft zal echt niet Paint en WordPad uit Windows halen hoor :P.
Er kan echt nog wel wat aan Windows 7 gesleuteld worden hoor, Windows 7 is goed (gezien wat MS daarvoor allemaal heeft gemaakt) maar het is echt nog niet 'geweldig'.
Hopelijk komt Windows 8 in alleen 64-bits (of ook 126-bits) (niks is nog bevestigd, maar gezien Server release komt ie er :D). Ben eigenlijk ook benieuwd als Windows 8 het laatste OS word met de NT kernel want voordat Steve 65jaar wordt zou er als het goed is een nieuwe kernel (Midori) komen :D.
Tis allemaal inderdaad nog afwachten, er is nog niks bevestigd (ook geen codenaam)
01 februari 2010 19:30
-
brusse
Leuk gefotoshopt
01 februari 2010 20:47
-
nickk
[offtopic]Misschien eerst eens handig om zelf eens op Google of andere 'degelijke' sites te kijken voordat je zo iets opschrijft.[/offtopic]
De Russische site wzor is echt z??r goed als het gaat om informatie over alpha/betas van Windows en andere producten van Microsoft. Dit was ??k het geval bij Windows 7 en toen klopte het ook allemaal.
Dus denk de volgende keer een beetje 'meer' na ;). Ik wil trouwens niet zeggen dat de screenshots (buildinfo) 'nep' zijn, maar ik vind je reactie 'een beetje te snel ..'
01 februari 2010 20:57
-
pctweaker
@Brusse,
Ik hoop dat je weet dat er niet meteen grote veranderingen zijn in, waarschijnlijk, de eerste Milestone van Windows 8. Ik snap daarom niet waarom dit "misschien" gefotoshopt zou zijn. Heb je de eerste Milestone van Windows 7 al gezien?
02 februari 2010 10:52
-
rubenus
Het is waarschijnlijk gewoon een windows 7 versie waaraan gesleuteld is in het register. Alle waardes in de screenshots zijn namelijk eenvoudig aan te passen in het register.
21 februari 2010 19:29
-
erwin_w
Goh, wat weet iedereen het toch goed dat het om een nep-versie gaat.
Helaas zal niemand (voorlopig) kunnen aantonen of het waarheid is of niet dus de vraag zal blijven of de screenshots origineel zijn of fake.
De toekomst zal het gaan uitwijzen wat de waarheid zal zijn. Voorlopig zullen we deze discussie nog wel blijven aanhoren totdat er meer duidelijkheid is.
Wel is het zo dat als iemand beweert dat het fake is dan ook graag aangeeft waarop zijn/haar bewering gebaseerd is.
21 februari 2010 19:39