-
theshit1983
Ik heb een topic geplaatst (dit ging over dat mijn geluid wordt terug gezet in Windows 7) en er is alleen maar een opmerking gemaakt over dat iemand een soort gelijk probleem heeft.
Ik had min of meer wel verwacht met een week een antwoord te hebben gekregen want ja normaliter is er met 2 dagen wel een antwoord op een topic. Toch moet ik mededelen dat ik hierin erg teleurgesteld ben en dan ook het idee krijg dat ik niet serieus genomen wordt.
Ik hoopte voor een betere samenwerking in 2010 maar het mag blijkbaar niet heel erg baten. Op deze manier vaagt mijn motivatie dan ook steeds meer weg om andere leden wel te gaan helpen.
Ik had dit liever niet willen zeggen maar dit is toch wel een struikelblok aan mijn been......
28 januari 2010 15:45
-
masterwillems
O nee help, ??n topic is een beetje naar achteren gedrongen doordat er meer topics zijn. Wat heb je er allemaal aan gedaan om er voor te zorgen dat het topic actief bleef of meer op "de voor grond"? Daarnaast is dit ??n topic van de vele die we hier hebben waar wel actief en snel gereageerd word, dit zegt niet gelijk dat heel TweakWindows een falende website/forum is.
Misschien eerst even kijken wat je er zelf aan kan doen om er voor te zorgen dat je probleem op gelost wordt i.p.v. gaan zeggen dat iets slecht is?
28 januari 2010 16:32
-
pctweaker
Ik neem aan dat je geluidsprobleem in Windows 7 niet zeer dringend is. Je zult dus wel wat geduld moeten hebben bij je probleem. Misschien zijn er nu zat leden die opzoek zijn naar een oplossing voor een probleem. Het kan natuurlijk ook dat niemand een oplossing heeft voor dit probleem, dan is het nutteloos om te reageren. En als het echt dringend is, dan vraag je aan een van de crew leden of hij het topic omhoog wilt halen.
28 januari 2010 17:20
-
erwin_w
Beste Theshit1983,
Ik kan niet meegaan in jou mening hierover.
Je hebt een topic geplaatst met een probleem en helaas heeft niemand een directe oplossing voor jou, dat kan gebeuren natuurlijk.
De leden hier zijn ook geen tovenaars die d.m.v. een knip met de vinger een oplossing naar boven kunnen halen.
Had iemand een oplossing dan was dat antwoord heus wel gegeven.
Door nu meteen te zeggen dat niemand behulpzaam wilt zijn of dat je vind/denkt dat je niet serieus genomen wordt vind ik geen terechte opmerking en nogal bot tegenover de leden die regelmatig hun nek uitsteken voor anderen.
Je topic is naar beneden gezakt door nieuwe topics, wat houd je tegen om een crew-member een pm te sturen met het verzoek om je topic omhoog te plaatsen?
Wij zijn geen boe-mannetjes en willen dit zonder probleem doen.
Mensen zijn gerust bereid je te helpen maar men kan nooit verwachten dat een antwoord binnen een 'eigen gestelde' periode gegeven moet worden. Ik zie soms wel antwoorden van meer dan ??n maand (ook wel topic bumps genoemd), dat deze antwoorden naderhand komen hoor ik verder ook niemand over klagen.
Door zo'n bericht te plaatsen bestaat dan weer de kans dat je helemaal niet meer geholpen wordt (wie kaatst kan de bal terug verwachten) en ik mag aannemen dat niemand daar op zit te wachten.
Let wel, een mening geven mag altijd maar dan moet deze wel terecht zijn en, voor zover ik dit kan bepalen, is dit het niet.
Als je ons nu even een PM stuurt met de link van je probleem dan kunnen wij deze, zonder problemen, voor je naar boven halen.
28 januari 2010 19:19