[Lock] System Protection Instellingen
Topic gesloten
januari 2010
-
craftybyteWaar op het systeem worden de instellingen van System protection bewaard?
In windows XP was dit in de registry HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRestore
Deze key bestaat in Windows 7, maar de enige waarden beschikbaar zijn:
FirstRun (wat is dit?)
LastIndex (wat is dit?)
RPSessionInterval (met een waarde "1" )
In een subkey (cfg) heb ik een waarde DiskPercent gevonden die op "15" staat. Wanneer ik echter de instellingen in de GUI ga bekijken staat de waarde DiskPercent op 3%...
Een andere subkey (Setup_Last) bevat de waarde "Generalize_DisableSR" met de waarde "0", maar of ik nu System Restore uitschakel of niet, deze waarde blijft hetzelfde.
Waar worden de "Restore Settings" bewaard? ("Restore system settings and previous versions of files", "Only restore previous versions of files" of "Turn off system protection"?
Alsook:
Is de RPGlobalInterval waarde nog beschikbaar?
Is de RPLifeInterval waarde nog beschikbaar en wat doet deze?
Zijn de WMI classes (SystemRestore en SystemRestoreConfig) nog beschikbaar en werkend? (Ik heb dit geprobeerd maar kreeg een lege waarde voor RPGlobalInterval...)?
Alvast bedankt!20 januari 2010 10:59 -
nickkHoi Craftybtye,
Waarschijnlijk heb je het nog niet goed begrepen, want je moest (van Erwin_w) het topic aanpassen en geen nieuwe maken. Zorg ervoor dat dit topic in het Nederlands is.
[mod]Topic Lock[/mod]20 januari 2010 11:36