-
xp 2
Hey allemaal
Tot voor kort speelde ik probleemloos Cod2 op mijn windows 7 ultimate x64, maar sinds een dag of drie houdt ie er mee op.
Als ik em opstart krijg ik zo even een zwart scherm en dan verdwijnt dat weer en zegt ie: Cod2 werkt niet meer, er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht. En dan kan ik alleen programma afsluiten doen...
Wat ik al probeerde is Cod2 reinstallen en DX9 reinstallen, maar dat helpt niet en ik weet niet wat ik nu nog moet doen.
De error codes uit het logboek ingeven op google maakt me ook niet veel wijzer, en mijn graka drivers zijn up-to-date...
[code]Naam van toepassing met fout: cod2mp_s.exe, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x442ca485
Naam van module met fout: cod2mp_s.exe, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x442ca485
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x0017fa72
Id van proces met fout: 0x3a0
Starttijd van toepassing met fout: 0x01ca83be18edc532
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 2\cod2mp_s.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 2\cod2mp_s.exe
Rapport-id: 5dcb289b-efb1-11de-a98c-001583193bf6[/code]
XP2
P.S.: het systeem waarover ik het heb is bram-002 in mijn HW profiel
23 december 2009 12:04
-
nickk
Halllohaaa!,
Dit zou een oorzaak kunnen zijn waarom hij het nu niet meer doet:
[quote]Heb je gecontroleerd of Stereo Mix is ingeschakeld? Als dit niet zo is kan dat de oorzaak van het probleem zijn.
Als het goed is zie je in je Windows-taakbalk het icoontje van je geluid. Klik hier met je rechtermuisknop op en klik in het opkomende snelmenu op Opnameapparaten. Er verschijnt een dialoogvenster waarin je een aantal opnameapparaten kunt in- en uitschakelen. Indien je in deze lijst het opnameapparaat genaamd Stereo Mix ziet staan, klik er dan met je rechtermuisknop op en selecteer in het snelmenu Inschakelen. Mogelijk is Stereo Mix al ingeschakeld, in dat geval hoef je niets te doen. Als je niets ziet staan, klik dan met je rechtermuisknop in het dialoogvenster, selecteer in het snelmenu Uitgeschakelde apparaten weergeven en schakel dan alsnog de Stereo Mix zoals hiervoor omschreven in.
Zorg tevens dat je ook de MP als administrator uitvoert, dit is vereist voor Vista.
Laat even weten wat het resultaat is.[/quote]
Trouwens in je HW staat wel RC Windows 7, dus gebruik je nog de RC?
23 december 2009 12:29
-
xp 2
Nee het is niet ingeschakeld, en ik kan het ook niet zien als ik uitgeschakelde apparaten weergeef... dat van die RC moet ik natuurlijk nog aanpassen, en de SP doet het vreemdgenoeg wel...
EDIT: Blijkbaar maakt het dus uit of je mic ingeplugd is of niet, en dan werkt het, toch bedankt
23 december 2009 12:33