[Opgelost] Computer geen connectie met monitoren
december 2009
-
bickerBeste tweakwindowsers,
Mijn computer wil geen connectie maken met monitoren. Ik heb een paar dagen geleden een computer gekocht. De computer heeft geen besturingssysteem. Als ik deze probeer te verbinden met een monitor wil die geen connectie maken. Ik heb het geprobeerd met meerdere monitoren en verbindingskabels, maar zonder resultaat. Ik hoop dat een van jullie mij zou kunnen helpen met dit probleem.
Bij voorbaat dank,
Bicker18 december 2009 20:32 -
erwin_wBeste Bicker,
Je stelt hier een vraag maar geeft m.b.t. de hardware weinig tot geen info, daarom even de aandacht voor het volgende:
- regels
- Help-een-topic-schrijven
Heb je een onboard-videokaart of een los model?
Staat in de BIOS alles goed voor een eventuele onboard videokaart?
Graag wat meer info weergeven zodat wij jou ook beter kunnen helpen.18 december 2009 21:22 -
theshit1983Ik ben het met Erwin_w eens zonder informatie kunnen wij je niet helpen begin even met de volgende 2 punten;).
1. Vul je hardware profiel zo volledig mogelijk in.
2. Vertel eens wat meer over wat jij er zelf aan hebt gedaan (losstaande van het feit dat je enkel de desbetreffende monitor op je pc hebt aangesloten).
Als je ons dit even kan vertellen kunnen wij jou op een betere manier helpen Bicker.18 december 2009 21:33 -
bickerBedankt voor het aanbeiden van hulp.Het is me gister uiteindelijk toch nog gelukt. Nog een vrolijk kerstmis en een gelukkig nieuw jaar.20 december 2009 21:16
-
nickkBicker, kan je ook even aangeven hoe het gelukt is, is wel zo makkelijk voor leden (bezoekers) met hetzelfde probleem :).20 december 2009 21:27
-
bickerGrappig verhaal xD
Ik had hem besteld via een site die zelf in elkaar gezette computers verkoopt. Dus ik zet hem neer en verbind alles maar blijk dus dat het niet werkt. Ik had me monitor verbonden via een VGA-poort die op mij computer zat. Blijkt dus dat in een van de bijgeleverde dozen een tussen component zit waarop een VGA-poort zit en het andere einde moet je in de DVI-poort stoppen. Dit werkte wel.
Excuses voor het ongemak en mijn onoverzichtelijkheid.21 december 2009 23:28 -
erwin_wJe hoeft echt geen excuses aan te bieden, foutjes maken mensen nu eenmaal.
Belangrijkste is dat het is opgelost en nog beter dat je er zelf bent achter gekomen.
Titel aangepast met [Opgelost]22 december 2009 10:10