-
pim1502
hej, ik heb windows xp 64 bit geinstalleerd, werkt allemaal kei goed en echt supersnel, alleen nu loop ik tegen het probleem aan dat ik geen geluid heb.. ik heb de drivers gedownload van mijn onboard geluidskaart, en ze werken gewoon niet. ik heb een realtek ac97 onboard audio, en ik had de 64 bit drivers ook gedownload maar zonder resultaat. ik heb op google kei goed gezocht en ik heb egt superveel mense gevonde die ook dat probleem hadden. is er hier ook iemand die dat toevallig heeft en weet wat te doen?
ow mense laat maar zitte!!! ik had net beslote om 64 bit eraf te gooie omdat het egt nie lukte, en toen kwam ik nog 1 bestand tege en toen lukte het opeens na zon 5 uur. dus het is gelukt!!
17 november 2005 22:55
-
blacksorcerer
Ow geweldig dan (y):d
Zou je ons wel nog willen vertellen welk bestand je dan gebruikt hebt en hoe,
is fijn voor die andere mensen die het probleem hebben
18 november 2005 00:53
-
pim1502
ja hoor, de gewone drivers werken niet ook al zijn ze geschikt voor 64 bit systemen, maar nou had ik Realtek_ALC5950 drivers gedownload.. (als je het kopiert en bij google invult komt er 1 site waar die drivers te downloaden zijn) en die deden het gelukkig wel. Ik heb bij apparaatbeheer de drivers geupdate en dan moet je het bestand eerst uitpakke en dan de map WDM kieze bij die driver update. dan moet het lukken
18 november 2005 07:49
-
blacksorcerer
(y) bedankt voor de uitleg ;)
18 november 2005 10:26