Re: vista aero winamp skin.rar
november 2009
-
nesoorKan iemand mij miss helpen met die winamp skin ??
ik weet niet waar ik het in moet zete die files :S30 november 2009 02:44 -
nickkHallo Nesoor,
Op deze pagina is een handleiding te vinden over het installeren van Winamp Skins.
Succes.30 november 2009 08:27 -
erwin_wBeste Nesoor,
(je was er vroeg bij met deze vraag)
[i]Namens de staff een hartelijk welkom op Tweakwindows.
Graag het verzoek om de volgende zaken even goed door te nemen:
- Regels
- Disclaimer
- Help
Mocht je onverhoopt vragen hebben dan kan je altijd iemand van Crew benaderen hiervoor.[/i]
Download het bestand en pak deze uit met WinRar.
Het bestand wat uitgepakt wordt/is, daar kan je op dubbelklikken en de skin wordt op de goed plaatst gekopieerd.
Het kan zijn dat Winamp deze skin meteen instelt als standaard anders zal je deze zelf moeten instellen bij de opties van WinAmp.
De uitleg die Wesleysneijder heeft gegeven geeft ook precies weer wat ik net in het nederlands hebt geschreven.30 november 2009 09:11 -
nesoorik heb het uit gepakt als ik er dubbel op klik komt er testaan dat die het bestand niet kan vinden dus moet ik iets uit de lijst selecteren
ik heb ook op die site gekeken en ik kon geen options vinden op mediaplayer zelf30 november 2009 14:52 -
nickk[quote][...] dus moet ik iets uit de lijst selecteren[/quote]
Je moet het programma Winamp uit de lijst selecteren (extensie koppelen aan Winamp h?), staat hij er niet tussen, ga je via bladeren op zoek naar het EXE bestand van Winamp (C:\Program Files\Winamp).30 november 2009 14:55 -
erwin_wHet betreft een *.wal bestand die je gedownload hebt (in winrar), dit is een skin voor de modern look.
Net zoals WS schreef, koppel dit bestand aan het winamp-bestand zoals omschreven, normaal gesproken zou dit automatisch moeten gaan. Eenmaal gedaan zal dit *.wal bestand zichzelf in de map plaatsen waar deze hoort. Via de instellingen in Winamp kan je deze selecteren.
Op deze site een mooie uitleg hierover: Winampnederlands.nl30 november 2009 17:49