Guitar Hero World Tour (PC)
november 2009
-
dave_17Hallo,
Ik heb onlangs Guitar Hero World Tour voor op de PC gekocht, mooi spel en het werkt perfect!!
Maar ik las en hoorde dat je ook extra nummers kan downlaoden (op wikipedia heb ik een lijst gevonden met al die nummers, Klik hier).
Maar nu was ik benieuwd hoe ik deze nummers ook echt kan gaan spelen in Guitar Hero.
Verschillende zoekacties op de Guitar Hero site en goolge hebben niet gewerkt, ook veel mensen gevraagt die guitar hero hebben, maar helaas nog geen antwoord, ik hoop dat hier mensen zijn die het wel weten!!09 november 2009 22:59 -
masterwillemsVan dezelfde wikipedia site waar jij naar linkt:
[quote]
In addition to custom songs, players of the Xbox 360, PlayStation 3, and Wii versions can download new licensed songs for the game.[/quote]
Oftewel niet voor de PC versie.10 november 2009 10:48 -
dave_17Ik heb onlangs Guitar Hero 3 (Legends OF Rock) gekocht (zonder gitaar, want die had ik al bij Guitar Hero 4 (World Tour).
De reden waarom ik Guitar Hero 3 heb gekocht is omdat je daar wel andere nummers in kan downloaden. En dit kan ik guitar hero 4 niet.
Nu heb ik een ander probleem: Ik start het spel gewoon op, werkt prima, maar ik kan vervolgens niks bedienen (of spelen) met de gitaar.
Al geprobeerd, geen resultaat:
1. De batterijen zijn net nieuw.
2. Via de Options proberen met de gitaar te communiceren.
3. Google zoeken.
Nog niet geprobeerd:
1. Alle patch'es geinstalleerd. (kon me niet voorstellen dat dat helpt).
Het gaat dus om Guitar Hero 3 voor de PC. Omdat dat spel redelijk schaars is, valt er vrij weinig over te vinden.
Heeft iemand de oplossing?
Alvast Bedankt!
18 november 2009 16:35