ja waarom niet ik heb ook wel een MSDNAA,, maar even terzake je zou gewoon een windows versie kunnen downloaden en die simpelweg activeren met jou licentie. ( zoals hier boven al word gezegt zit er geen recovery op je laptop deze zitten er meestal standaard op) start je pc op met Alt + f10/f11 of gewoon met f8 ( verschild per merk laptop ) in ??n van deze gevallen krijg je een recovery scherm te zien.
bij f8 zul je bovenaan een windows herstellen functie zien.
houd er wel rekening mee dat wanneer je een recovery draait je alle standaard programma's terug krijgt waaronder die reclame probeerversies van virusscanners enz. wat je bij een installatie van cd niet hebt.
Ik weet niet wat je probeert te bereiken met deze actie van 'echt waar ????', maar ik vind hem nergens op slaan. Op TweakWindows.nl gelden regels voor het forum en als je het daar niet mee eens bent stuur je een PM naar een Admin/Mod toe (om te discussi?ren) en niet zo'n bericht posten op het forum a.u.b., want dat is echt helemaal niet nodig.
Dus een groot verzoek aan je, om de regeltjes eens goed door te nemen. [/b][/color]
05 november 2009 17:42
blip456
Ik weet niet of je aan mijn informatie iets hebt maar de meeste bekende merken zoals HP, Acer, Asus, ... hebben een ingebouwde recovery disk om piraterij tegentegaan.
Bij HP moet je f11 indrukken als het bootscreen tevoorschijn komt.
ik weet niet welk merk van pc jij hebt maar nomaal moet er iets van tevinden zijn bij al die papiertjes die je in de doos van je computer hebt gekregen