Ik werk werk op dit moment met een 64bit systeem. En ik ben er eigenlijk content mee, de software die enkel op 32 bit werken kan je ook appart installeren op u computer.
Je heb ook 2 program files: 1 voor 32 en 1 voor 64.
13 oktober 2009 06:36
theshit1983
Mijn ervaringen met windows vista 64-bits zijn gewoon niet om over naar huis te schrijven. Windows 7 is wat windows vista had moeten zijn. Mijn conclusie voor dit is vrij simpel want veel games draaien moeizaam of niet op windows vista. Als windows vista echt zo goed had geweest hadden bedrijven die geen linux gebruiken wel de overstap gemaakt naar windows vista. windows vista is net zoals windows me toendertijds was een grote domper.
13 oktober 2009 14:06
erwin_w
Ik heb zelf voorheen nooit op een 64-bit systeem (OS) gewerkt (twijfelde teveel), dus altijd een 32 bit. Nu heb ik (alweer een aantal weken) de overstap gemaakt naar Windows 7 64 bit en ik moet zeggen dat het een zeer stabiel systeem is en netjes werkt, veel beter van Vista.
Wat men voorheen als probleem ondervond m.b.t. de drivers e.d. is volgens mij met deze W7 versie geheel de wereld uit geholpen (uitzondering daargelaten maar geef de fabrikant ook even de tijd).
32 bit applicaties worden zeer netjes ge?nstalleerd onder W7 en in een aparte Program Files gezet voor 32 bit (zie ook bericht van Fdevos).
Tevens heb ik nog een 32 bit hier draaiende en daarover heb ik dezelfde conclusie als de 64 bit.
Maar het blijft altijd de mening van een ieder wat men van een OS vind, dat konden we wel ondervinden met Vista (zelf nooit problemen mee gehad).
13 oktober 2009 14:17
theshit1983
Ja idd ik zit alleen nog even te wachten tot tuneup utilities 2010 uitkomt eind deze maand:). Verder heb ik ook alle programma's draaien die onder vista ook draaiden.