Mooi programma, werkt uitstekend op Windows XP & Windows Vista. Nadeel is er wel, op Windows 7 kan hij niet bijgewerkt worden. Melding: Er kan geen verbinding maken (is overigens ook met Windows Update) maar ik zit nu in de Release Candidate, ik kan niet weten hoe het in de RTM is...
Er is ook het een en ander veranderd aan Morro (Microsoft Security Essentials) met de beta. Daarnaast vind ik het ook wat overzichtelijker dan Windows Defender.
01 oktober 2009 20:42
jaspervh
[quote=138294] Als ik het wil downloaden, krijg ik de melding dat het ''not available in your region'' is.
Ik vind het nogal een zware applicatie, vreet veel meer geheugen dan bijvoorbeeld Avast!
01 oktober 2009 23:57
masterwillems
[quote=138299]
Is dit tijdens het scannen of als het op de achtergrond draait?
Want tijdens het scannen moet je niet zo veel kijken op de resources aangezien hij dan gewoon actief bezig is.
02 oktober 2009 08:53
rax
Draai hem nu ook een tijdje en ben er erg tevreden over.
Heeft minder impact op de performance van het systeem dan andere scanners en lijkt bij mij beter te werken dan bv avg.
02 oktober 2009 10:31
nickk
Ik ben het volledig met Rax eens :). Zelf heb ik hem ook al draaien en is lekker licht en ben er zeer tevreden over (Y). Voor de liefhebbers heb ik nog enkele screens: