Idd wesley ik ben het gedeeltelijk met je eens dat de Gran Turismo serie op de PS1, PS2 en PS3. Maar er is ook een PSP versie die eraan zit te komen de release datum is vastgesteld op 1 oktober maar of dit ook in europa het geval is is mij niet bekend.
Wat nog een leuk dingetje is om te weten is dat je auto's kan importeren van je PSP versie naar de PS3.
Nog een paar nachtjes wachten ;).
25 september 2009 13:11
dave_17
[quote=138186]
Ik bedoelde natuurlijk niet PSP maar gewoon voor de playstation;) sorry, typfoutje!:P
Dat het spelen met meerdere spelers soms wat meer vraagt is ook niet zo heel gek hoor Simozu. Normaal speel je alleen met 1 speler en dit betekent dus ook dus de game die jij speelt van 1 speler de acties hoeft te laten zien omdat de rest AI gestuurd is. Dus automatisch als er meer spelers bijkomen worden de acties die de game op jou pc moet uitvoerd worden dan ook vermenigvuldigt.
Maarre mensen Gran Turismo 5 gaat waarschijnlijk worden uitgebracht op 3 Blueray schijfjes is dat nou gekkewerk of niet?:P
Dit is omdat er dan meerdere poppetjes/ wagens of wat dan ook handmatig (dus door jou en bijv. een vriend) word bestuurd en dit geeft als resultaat dat de game trager kan gaan lopen als je pc dit niet aankan.
23 oktober 2009 15:36
sizomu
@Theshit1983,
Inderdaad, maaar..... met mijn systeem zou 100 spelers met gemakt aan kunnen. ik snap dat de game makers ervoor kiezen om het spel qwa uiterlijk lager te zetten om zo het spel plezier hoog te houden, maar jammer dan iemand zoals ik er niets aan heeft.
Ik bedoelde dus niet achteruit qua FPS, maar kwa uiterlijk. en er zijn geen opties om ze weer hoger te zetten.
23 oktober 2009 20:18
theshit1983
Soms zijn er weleens mods voor aanwezig hoor gewoon een kwestie van goed zoeken;). Over welk spel praten we nu eigelijk?
23 oktober 2009 22:18
sizomu
@Theshit1983,
LoL, over Colin McRae Rally? 04/2005. goede tip, ik ga meteen zoek. hopelijk bestaat een Graphic mod, want dit spel is echt leuk met z'n 2/3/4 spelers. reden: enige splitscreen race game die niet zo oud is.
Dit topic heeft enkele updates gekregen en is op verzoek van de TS opnieuw omhoog gebracht.
04 juni 2010 11:42
sizomu
Weer eentje er bij!
05 juni 2010 17:28
leviathan
Voor games die alleen Xbox 360 controllers ondersteunen, kun je x360vibmod gebruiken om gewone controller als x360 controller te laten herkennen in windows.