Ik speel GTA IV op een computer die hem makkelijk aankan. Maar ik kan op een of andere manier niet inloggen op Games for Windows Live. Steeds zegt hij dat er geen netwerkverbinding is. als ik wel kan inloggen en ik wil via live multiplayer gaan doen, valt het internet van de hele computer weg :S. Weeet iemand wat dit kan zijn? Op Google kan ik ook weinig resultaat vinden. Ik heb een legale GTAIV gekocht in de winkel.
15 september 2009 17:28
nickk
-> Laatste updates van GTA geinstalleerd?
15 september 2009 17:33
leviathan
Heb je GFWL 3 al geprobeerd? [url]http://www.microsoft.com/games/en-us/aboutGFW/pages/gfw3intro.aspx[/url]
15 september 2009 18:50
pctweaker
Je zou je virussen kunnen verwijderen. En/of Games for Windows Live te uninstalleren. Weet je zeker dat je de inlog naam/wachtwoord goed hebt getypt?
15 september 2009 18:58
jaspervh
[quote=138000] Ik heb net een blanco installatie van vista gedaan. Dus aan virussen kan het niet liggen.
@Leviathan: Toen ik hem eindelijk even aan de loop kreeg, heeft ie zichzelf geupdated. ook de nieuwste update voor gtaIV zelf is geinstalleerd. Maar nu kan ik niet eens meer inloggen. Ik heb het ook al geprobeerd met een ander msn adres.
15 september 2009 22:35
pctweaker
Dus ik neem aan dat je GTA 4 patch 2 heeft.
16 september 2009 07:23
zone
Patch 2 ?
We zitten ondertussen al aan Patch 4.
16 september 2009 14:55
jaspervh
[quote=138020] ik heb de nieuwste versie neem ik aan. Ik kan dit niet controleren. Als ik het spel opstart krijg ik de melding dat ik ben ingelogd op GFWL maar dan staat er ''(offline)'' achter. Een paar seconden later knalt de hele verbinding eruit.
16 september 2009 16:51
pctweaker
[quote=138020]
Hmm wat word ik al oud :p maar ik denk toch niet dat het aan de patch ligt. Heb je GTA 4 ook op een andere PC? (Dezelfde) Zo ja, doet hij het daar op?