Re: YouTube Codes
Topic gesloten
september 2009
-
laracroftonlinewerkt niet meer doordat de nieuwe youtube versie online staat!11 september 2009 14:10
-
nickkHet het even getest maar alleen de code:
[quote]&flip=1[/quote]
werkt niet hier en je mag de volgende keer wel meer informatie geven 'welke' code het niet doet. ;).11 september 2009 14:15 -
timentinghmm Bij mij doet ie t wel.11 september 2009 22:49
-
masterwillemsMaakt niet uit of hij het wel of niet doet, Youtube ondersteund nu standaard HD dus zal je dit ook niet meer nodig hebben.11 september 2009 23:34
-
louwrensVoor HQ, klik je op HQ in de player van YT, voor HD hetzelfde
Als je een account op YT hebt, kun je kiezen of hij standaard HQ moet pakken:). Je kan nu in met de insluitcode (staat bij de filmpjes) ook HD aanzetten, maar op Hyves werkt dat niet XD. op Hyves kun je alleen standaard of HQ gebruiken. Met Vimeo kun je wel HD pakken dacht ik.13 september 2009 18:27 -
pctweakerBIj mij word de HQ een HD beeld. Dat is wel jammer.13 september 2009 20:16
-
mzq9300[quote=137945]
Waarom is dat jammer?
Is je internetverbinding te traag voor youtube hd?
@hieronder: ok, ik snap je nog steeds niet:p13 september 2009 20:19 -
pctweakerNee maar sommigen filmpjes kunnen niet in HD en dan word het filmpje groter, en dus slechtere kwaliteit.13 september 2009 20:21
januari 2010
-
gijsreusdie code's werken helemaal niet.. hij zegt dat hij die website dan niet kan vinden.. alleen die youtube xl doet het.. dus code's die het wel doen zou leuk zijn??08 januari 2010 11:27
-
nickkMisschien omdat ze het wel deden rond 21 Aug 2009 en dat ze nu niet meer 'actief' zijn op YouTube?
Gezien je nieuw bent bump je ook 'zowat' ook een topic, zie de regels:
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met ??n van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
Daarom sluit ik het topic ook.
[mod]Topic Lock[/mod]08 januari 2010 11:31