-
poktor
Prachtig! Dit is een ECHTE foto, gemaakt op een willekeurige, niet al te hoge berg, ergens in Oostenrijk of Zwitserland, maar daarna bewerkt, waardoor er een heel mooi surrealistisch effect ontstaat en de scene zo uit "the Lord of the Rings" lijkt te zijn geplukt. Grote klasse!
07 september 2009 23:25
-
pctweaker
@Poktor: Bedankt voor je compliment! ;)
08 september 2009 06:51
-
kaboomski
Nu je 't zegt. Normaal kijk ik alleen bij de thumbnails, maar geopend is dit wel een hele mooie foto ;). 't Geeft me zo'n middeleeuwse gevoel :P. Wat precies heb je bewerkt als ik vragen mag :).
08 september 2009 12:23
-
pctweaker
Even tussen ons, om eerlijk te zeggen, heb ik deze wallpaper van Internet. (Ik weet niet of dat toegestaan is.)
08 september 2009 16:29
-
erwin_w
Waar denk je dat de andere wallpapaers vandaan komen?
90% zal van andere sites afkomstig zijn die ooit door mensen is gedownload.
Of het wel of niet is toegestaan zal altijd moeilijk zijn om te bepalen dus in principe kijken we daar niet verder naar of iemand zal echt moeten kunnen aantonen of ergens rechten op zitten of niet.
08 september 2009 17:17
-
pctweaker
Bedankt. Ik wist het niet zeker, anders was ik een "auteurs recht schender". Maar bedankt @Erwin_w.
08 september 2009 17:31
-
kaboomski
[quote=137897]
En wij maar denken dat jij het heeft gefotografeerd...
08 september 2009 21:06
-
pctweaker
Het spijt me @Kaboomski. Ik zal ook eens wat fotograferen en dan uploaden. Kijken hoe jullie het dan vinden.
09 september 2009 06:34
-
kaboomski
Je hoeft je excuus niet aan te bieden ;). Ik bedoelde het als grap :P. Ik zie je upload graag tegemoet.
09 september 2009 09:20