-
laracroftonline
Ziet er zeer mooi uit!
01 september 2009 11:17
-
timenting
Ziet er makkelijk uit, sinds de bekendmaking van google OS heb ik er nog weinig van gehoord.
Zoals jullie ook kunnen zien is dit build 0.1.56 betekend dit dat er al meer builds zullen zijn of aankomen ?
01 september 2009 13:12
-
loek
Ziet er zeker wel mooi uit alleen die balk rechts met alle iconen is wat mij betreft wat te groot.
[offtopic] Ik zag dat de afbeeldingen letterlijk van websonic afkomen dit is volgens de disclaimer niet toegestaan:
Hotlinking
Er zijn over de gehele website een groot aantal afbeeldingen geplaatst die dienen als ondersteuning bij de diverse artikelen. Het is hierbij niet toegestaan om deze rechtstreeks te linken met oog op de bandbreedte en de bijbehorende kosten.[/offtopic]
01 september 2009 13:16
-
pctweaker
Lijkt ook heel gemakkelijk om mee te werken. Hopen dat er Office en zo er allemaal op kunnen. Het is namelijk een heel ander systeem dan Windows en Mac OS.
[offtopic]@Loek: Deze screenshots zijn niet officieel van WebSonic zelf ;). WebSonic heeft ze ook niet zelf gefotografeerd. Wij ook niet, maar ik heb het wel even aangepast. Dus ik hoop dat je het nu goed vind.[/offtopic]
01 september 2009 13:34
-
nickk
Office? Standaard zal er net als bij alle andere linux distro's OpenOffice.org op staan en geen Microsoft Office. Dit is echter wel mogelijk door Wine, maar OOo werkt ook heerlijk :D.
01 september 2009 13:37
-
pctweaker
OpenOffice zal inderdaad goed werken op Linux distro's. Dus ook bij Chrome OS. Pluspuntje: OpenOffice is gratis.:) Minpuntje (Iets wat ik niet weet) of er ook zo'n vergelijkbare SharePoint bij zit.
01 september 2009 13:40