Ik heb sinds kort een Nieuwe Videokaart. De Asus EAH4850
Mijn vorige videokaart deed het altijd goed maar lagde bij NFS Undercover. Dus was het tijd voor een nieuwe.
Nu heb ik problemen met mijn nieuwe videokaart.
Wanneer ik NFS Carbon opstart, krijg ik eerst van die lijntjes te zien alsof mijn scherm kapot is.(verschillende kleuren in lijntjes)
Vervolgens geeft mijn scherm aan: No Signal, going to standby mode.
Daar krijg ik mijn scherm niet meer uit en moet dus mijn pc restarten. Wat kan ik doen om het probleem op te lossen?
alvast bedankt!
n.b. ik gebruik een NO-CD crack voor NFS Carbon.
dit is alleen omdat ik mijn CD met mijn broertje moet delen. kan het aan de Crack liggen?
31 augustus 2009 16:39
davy16
Heb je je nieuwe videokaart wel geinstalleerd?
Zoek eventueel de nieuwste update van je videokaart.
mijn videokaart heeft de nieuwste drivers en programma's.
(ATI CCC werkt niet dus laat ik die uitstaan) Maar dat ATI CCC niet werkt heeft met vista zelf te maken...
31 augustus 2009 16:46
pctweaker
Een crack, hmmm..... Bij een crack weet je nooit zeker of het werkt. Cracks zijn ook niet aanbovelen.
Heb je geprobeerd een ander beeldscherm of videokaart te plaatsen?
31 augustus 2009 16:46
swollufjuh
nou, mijn oude videokaart werkte altijd bij dit spel en het beeldscherm dat ik nu gebruik zat aan die videokaart vast.
Dus ik denk niet dat het daar aan zal liggen.
31 augustus 2009 16:48
pctweaker
Zoals ik al zei, die crack zou nog weleens de boosdoener kunnen zijn. Kijk daar eens naar.
31 augustus 2009 16:53
swollufjuh
maar waarom zou de crack die ik al jaren gebruik het ineens niet meer doen bij overschakeling naar een andere videokaart?
31 augustus 2009 16:54
pctweaker
Een andere video kaart kan fataal zijn. Ik had ook eens een crack met GTA 4. Toen heb ik een nieuwere geinstalleerd met dezelde crack alleen werkte niet meer. Maar oke, we gaan het niet over mij hebben, maaar over jou. Probeer eens een andere oplossing dan cracks.
31 augustus 2009 16:57
mzq9300
Die streepjes betekent een van de volgende dingen:
-Geheugen kapot
-Temps veel te hoog
Ik denk het eerste, dus gewoon RMA met dat ding!
Aan die crack ligt het 99% zeker niet.
31 augustus 2009 17:33
nickk
Het klopt wat Mzq9300 zegt: Het ligt niet aan die No-CD crack want dit is ook volkomen legaal (als je zelf het spel gekocht) hebt en eerder deed hij het ook al, dus geen problemen en niet meer aan denken ;).
Zelf denk ik dat je temps te hoog worden, dus even testen die handel ;)