GTA IV probleem
augustus 2009
-
pctweaker
Mijn "Probleem"
Ik heb een vervelend probleem in GTA IV (4) met de missie Escuela Of The Streets. De bedoeling van de missie is iemand te volgen zonder dat je gezien wordt. Uiteindelijk stopt degene in de auto en moet je in een gele marker (achter hem) parkeren. Dan zou hij uit moeten stappen en een deur moeten binnen lopen. Daarna heb je een vuurgevecht. Alleen dan heb ik het volgnde probleem: De gele marker is er niet dus kan de missie ook niet verder gaan. Ik zou graag de game willen uitspelen. Op een filmpje (YouTube) zie dat het allemaal goed gaat. De forums die ik heb bezocht hebben me niet de benodigde informatie gegeven.
Wat heb ik al geprobeerd?
* Ik heb op forum gezocht. (GTAForum, WikiGTA)
* Ik heb op Google gezocht.
* Ik heb in het forum gekeken van TweakWindows
Informatie
* Het is een 100% legale versie.
* GTA IV Patch 2
* Missie van Manny - Escuela Of The Streets17 augustus 2009 12:16 -
jasonpollHeb je dit ook met andere Save files van GTA 4?
Zo ja,
dan denk ik dat er een fout in het spel zit.
De enige manier om dat te verhelpen is GTA IV opnieuw installeren.17 augustus 2009 12:47 -
pctweaker@Jasonpoll: Ik heb een handmatige savegame en een auto savegame. Die bewaar ik. Ik heb Grand Theft Auto 4 opnieuw ge?nstalleerd maar ook zonder patch heeft hij dit probleem.17 augustus 2009 12:49
-
jasonpoll[offtopic] de missie heet Escuela of the streets[/offtopic]
Hier zie ik een lijst met de savefiles.
Misschien is het iets om Street Sweeper te downloaden, maar dan zal je Escuela of the street niet kunnen voltooien (mocht dat een ramp wezen;)).
Bevalt het je wel, is dit probleem relatief simpel opgelost:);)
EDIT!
Deze mod moet je ook nog downloaden, anders werken de savefiles van andere niet17 augustus 2009 13:13 -
leviathanIk weet wel dat er op GTAforum een soort save-request topic is. Als je daar een request kunt plaatsen met jouw save erbij, is er misschien wel iemand die de missie even voor je wil doen en je save terug kan sturen achteraf.
Maar weet dat je de marker niet ziet wil niet zeggen dat ie er ook niet is. Misschien ligt het aan je videodriver, GTA4 doet soms nogal moeilijk met shaders soms. Dat daarom de marker niet zichtbaar is, en dat je gewoon moet proberen er in te rijden.17 augustus 2009 17:36 -
pctweakerIs er ook een mogelijkheid een volledige savegame te "installeren"? Het is mij niet gelukt met Save game Wrapper. En heb een savegame gedownload en in de savegame map geplaatst maar dit heeft geen zin.
Op filmpjes zie je dan staan: Park behind him. Ofzo iets, maar dit staat er niet.
Kan iemand vertellen hoe je savegames installeerd en/of een programma posten waarmee ik makkelijk savegames kan installeren?
EDIT:
@Jasonpoll: Ik snap de bedoeling niet van XLive Wrapper. Kun je dit uitleggen?17 augustus 2009 18:35 -
jasonpoll17 augustus 2009 18:49
-
pctweakerEr was ook iets met Savegame Wrapper Creator. Wat is hier de bedoeling van? (@Jasonpoll: Het i me niet gelukt de savegame te installeren. Ik heb het weleens zonder Xlive Wrapper gedaan) Zodra ik xlive.dll in de map van GTA 4 plaats, dan start hij niet meer. Als hij weg is dan doet hij het weer.17 augustus 2009 18:57