Driver voor mijn monitor
augustus 2009
-
sennalonsoHallo mensen,
Ik heb een vervelende probleem.
Ik heb een Samsuns SyncMaster t200HD Monitor op mijn pc.
Er zat een CD bij voor drivers en de setup van de monitor.Nu is deze CD zo erg gekrast,dat mn pc het niet kan lezen.
Mijn pc runt momenteel op een Demo versie van Vista,omdat ik Maandag de bestelde nieuwe Windows Vista Home Premium CD pas binnen krijg.
Het beeld is heel troebel,en storend.Nu is de vraag eigenlijk:
Nadat ik mijn CD binnen krijg en mijn Windows Home Premiuminstalleer,heb ik de CD van mijn Samnsung monitor nodig,of download het via de Microsoft windows updat site automatisch?
Zoniet,waar kan ik de CD desnoods downloaden?
Heb via Google het internet afgestruind,maar ben niks tegen gekomen.
Alle hulp is welkom.
Bijvoorbaat hartelijk bedankt,Gr.Sennalonso.14 augustus 2009 22:12 -
louwrensMisschien is het eerst handig dat je hem op de goede resolutie ( 1680x1050) zet?
drivertje is zo te vinden... [url]http://www.samsung.com/uk/consumer/detail/support.do?group=itbusiness&type=monitors&subtype=lcd&model_nm=T200HD&disp_nm=T200HD&language=&cate_type=all&dType=D&mType=DR&vType=&prd_ia_cd=05020100&model_cd=LS20TDDSUV/EN&menu=download[/url]14 augustus 2009 22:51 -
sennalonsoHelaas kan ik het nog niet uit proberen omdat ik een demo van Vista run momenteel.Plus ik kan niet op de resolutie menu komen op de een of andere reden.
Ik denk dat ik eerst de CD moet installeren die ik Maandag krijg,en dan eens kijken.Als het alsnog niet lukt,zal ik het hier vermelden.
Bedankt voor je hulp.14 augustus 2009 23:02 -
erwin_w[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels, help en de disclaimer door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.[/i]
Dan wat betreft je probleempje.
Net zoals je al schreef, wacht eerst even de DVD af en als je deze geinstalleerd hebt bekijk dan eens of het probleem nog steeds gaande is.
In principe is het zo dat tegenwoordig elke driver en bijbehorende software gewoon van de site van de fabrikant te downloaden is, dus dat mag totaal geen probleem zijn.
Louwrens gaf de betreffende link naar de website al dus daarmee ben je al geholpen.
Graag zien we straks jou antwoord of het gelukt is of niet.15 augustus 2009 08:49 -
sennalonsoHallo,
Ik heb net mn PC geformatteerd en het probleem van de Samsung driver is opgelost.
Nu heb ik een andere probleem..Mijn Axer Aspire X3200 Quad-Core had een Hybrid Sli Driver erin en de menu ervan.Nu heb ik dat niet,en is mijn graphic card een Geforce 8200.
Eerder was het Bv:8200+9300 en was het Hybrid Technology erbij.
Ik heb via Acer de Vga Nvida gedownload en heb de Hybrid Technology er niet meer op.Kan hem ook niet vinden op Nvidia's site.Hoe kan dit,en hoe krijg ik hem er weer op?
deze
15 augustus 2009 22:57 -
mzq9300Download deze driver eens, en installeer hem.
Heb je de kabels achterin de pc precies hetzelfde gelaten(dus muis, beeldscherm, voeding enzo.)?16 augustus 2009 08:52